کد خبر: ۱۹۴۱۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۱ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال علاقه زیادی به استفاده از بازیکنان به اصطلاح دورگه و مهاجر دارد و شاید دفاع چپ هانزاروستوك هم به درد تیم او بخورد.

به گزارش 598 به نقل از گل، هاشم بیگ زاده، احسان حاج صفی، مهرداد پولادی و حسین ماهینی. این سه بازیکن گزینه های کارلوس کی روش برای بازی در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی هستند اما هیچ کدام از آنها علیرغم تمام توانایی های فنی شان، نمی تواند یک مدافع چپ عالی باشند و همین موضوع فکر کی روش را مشغول کرده است.

 

سرمربی تیم ملی تا امروز گزینه های مختلفی را در سمت چپ خط دفاعی تیمش امتحان کرده که هیچ کدام از آنها به طور صد در صد رضایت او را جلب نکرده اند. به همین دلیل کی روش احتمالا به این قضیه فکر کرده که شاید راه حل مشکل سمت چپ خط دفاعی تیمش، سفر به اروپا باشد

 

گفته می شود، شروین رجبعلی فردی مدافع ایرانی آلمانی تیم هانزاروستوک آلمان یکی از بازیکنانی است که سرمربی تیم ملی رزومه آنها را بررسی کرده است.

 

شروین 22 ساله که سابقه بازی در تیمهای پایه آلمان را دارد، 5 فصل عضو تیم هرتابرلین آلمان بود اما به خاطر مسائل مختلف نتوانست در این تیم به میدان برود تا شانسش را در تیم های دیگر امتحان کند.

 

شروین که در سال های 2008 و 2010 توانسته جایزه یکی از پدیده های فوتبال آلمان را کسب کند، در حال حاضر عضو تیم هانزاروستوک در بوندس لیگای سه است.

 

پیش از این یکی از مربیان تیم ملی از زیر نظر گرفتن بازی او خبر داده بود اما این خبر هیچ وقت به طور رسمی تائید نشد با این همه مشکل تیم ملی در سمت چپ خط دفاعی اش شاید باعث شود بازیکنی که عاشق چلوکباب است، بتواند طعم اصلی غذای محبوبش را در کشور پدری اش امتحان کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها