کد خبر: ۱۹۳۹۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۱ دی ۱۳۹۲
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: هيچ وقت بحراني که در رسانه‌ها از آن براي سپاهان ياد مي‌شد را احساس نکرديم.

مسعود تابش در گفت و گو با فارس در مورد وضعيت سپاهان گفت:‌خدا را شکر شرايط تيم بسيار خوب است بازيکنان در دو مسابقه گذشته عالي کار کردند و توانستيم حريفان‌مان را شکست دهيم.

وي افزود: بازيکنان جوان ما عالي کار کردند و توانستند به خوبي خود را نشان دهند. مهدي شريفي، علي کريمي و... در دو مسابقه گذشته عالي بودند رفته رفته شرايط بهتري پيدا مي‌کنيم. مهاجم هلندي ما از 16 دي مي تواند به ميدان برود. همچنين سوکاي از ديدار مقابل صبا پس از 7 ماه مصدوميت مي‌تواند به ميدان برود و محرم نويدي‌کيا نيز به زودي بهبود پيدا مي‌کند.

قائم مقام باشگاه سپاهان در ادامه در پاسخ به اين سؤال که آيا سپاهان بحران را به طور کامل پشت‌سر گذاشته است، تأکيد کرد: هيچ وقت بحراني که در رسانه‌ها براي سپاهان به کار برده مي‌شد را احساس نکرديم به هر حال براي هر تيمي در مقطعي چنين مشکلاتي به وجود مي‌آيد. آيا منچستر که در مقطعي با مصدوميت بازيکنانش دچار افت شده بود بايد گفت در بحران به سر مي‌برد؟ منچسرسيتي نيز در ابتداي مسابقات امسال چنين وضعيتي داشت ما يک باشگاه هستيم که بخشي از فعاليت سپاهان را تيم فوتبال تشکيل مي‌دهد. اکنون بهتر از گذشته در رده پايه فعاليت مي‌کنيم و مي‌بينيم که در هر رده چند بازيکن سپاهان حضور دارد. در همين تيم ملي زير 22 سال امين جهان عاليان و يعقوب کريمي را داريم. آکادمي سپاهان بسيار فعال است و مطمئنيم که در آينده هزينه‌هاي ما کاهش پيدا خواهد کرد. ما در سال‌هايي با وجود عقب افتادن 11 امتياز از صدر جدول توانستيم به مقام قهرماني برسيم و امسال نيز از اين شانس برخورداريم. همچنين در آسيا نيز شانس موفقيت داريم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا سپاهان مشکلي براي حضور بازيکنانش در تيم ملي زير 22 سال دارد، عنوان کرد: جهان عاليان و کريمي دو بازيکن خوب ما هستند که نبودشان کار را سخت مي‌کند ما از نيروي جواني سپاهان به خوبي استفاده کرديم البته در اين راستا بايد تعامل خوبي صورت بگيرد. با توجه به اينکه چند مصدوم داريم اگر اين بازيکنان هم بروند شرايط سخت مي‌شود. تيم فوتبال پرسپوليس با توجه به اينکه در آسيا حضور ندارد کارش راحت‌تر از ما است اما بايد تعامل خوبي با فدراسيون به وجود بيايد تا اين مسئله به شکلي حل شود که نه باشگاه‌ها و نه تيم ملي متضرر نشوند.

تابش تأکيد کرد: سپاهان هميشه تعامل خوبي با تيم ملي داشته است و تيم ملي براي‌مان داراي اهميت است اگر از فدراسيون در اين ارتباط سؤال کنيد آنها حتماً اين مسئله را تأييد مي‌کنند که ما در تمام رده‌ها با فدراسيون فوتبال همکاري داشتيم. اکنون در کوران مسابقات قرار داريم و همه شرايط سپاهان را درک مي‌کنند البته چاره‌اي نيست بايد باشگاه‌ها و تيم ملي بايکديگر کنار بيايند و تدبير خوبي در اين راستا انديشه شود.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پايان در مورد ديدار مقابل صباي قم تأکيد کرد: با توجه به اينکه در خانه حريف به ميدان مي‌رويم کار سختي داريم در مسابقات ليگ هيچ رقيبي ساده نيست و مطمئناً‌ بايد با تمام توان در اين ديدار حاضر شويم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها