کد خبر: ۱۹۳۹۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۱ دی ۱۳۹۲
مدافع اسبق تيم فوتبال استقلال گفت: معتقدم اگر استقلال در بحث جذب بازيکن حرفه‌اي‌تر عمل مي‌کرد هم‌اکنون شرايط بهتري داشت.

جواد زرينچه در خصوص شرايط استقلال اظهار داشت: استقلال در بازي با ملوان نسبتاً عملکرد خوبي داشت و بازيکنان توانستند بازي خوبي را به نمايش بگذارند به هر حال انتظارات از اين تيم بالاست. در اين مدت آبي‌پوشان مشکلاتي داشتند از جمله اينکه برخي بازيکنان را به علت مصدوميت، محروميت، حضور در تيم ملي در اختيار نداشتند و همين مسئله باعث مي‌شد انسجام تيم برقرار نشود.

به گزارش فارس، وي در مورد علت عدم گل‌زني مهاجمان استقلال خاطرنشان کرد: به هر حال اين مسائل پيش مي‌آيد از مهاجم در تيم بيشترين انتظار مي‌رود تا بتواند گل‌زني کند اما به هر حال بازيکن مدافع هم تلاش خود را انجام مي‌دهد. آرش برهاني، مهدي نظري و سياوش اکبرپور بازيکنان خوبي هستند که اگر تمرکز خود را داشته باشند مي‌توانند در ادامه مسابقات مثمرثمر باشند.

مدافع اسبق استقلال در مورد علت عدم کارايي مهاجماني چون نظري در استقلال تصريح کرد: به هر حال هميشه چنين اتفاقي رخ مي‌دهد، شرايط ساير تيم‌ها با تيم‌هايي چون استقلال و پرسپوليس متفاوت است در استقلال و پرسپوليس انتظارات فرق مي‌کند. شايد هنوز او با بازيکنان جفت و جور نشده است و نتوانسته انتظاراتي که از او مي‌رود را برآورده کند به هر حال آنچه که مسلم است اين است که در استقلال و پرسپوليس بيشتر از ساير تيم‌ها ديده مي‌شوند وگرنه همه بازيکنان با تمام تلاش خود وارد ميدان مي‌شوند و دوست دارند که موفق باشند.

زرينچه در مورد علت نيمکت‌نشيني آرش برهاني با وجود اينکه در بازي‌هايي که حاضر شده توانسته گل‌زني کند، خاطرنشان کرد: آرش امتحان خود را پس داده است، او يکي از بهترين گل‌زنان استقلال است شايد خيلي موقع‌ها هم در امر گل‌زني موفق نبوده اما بازيکني است که انتقاد را مي‌پذيرد او بازيکن پخته‌اي است و هر موقع که وارد ميدان شده با تمام وجود بازي کرده است. به نظرم او مهره کليدي است اما به هر حال بايد به نظر کادر فني هم احترام بگذاريم ما نمي‌دانيم که کادر فني چه تفکراتي دارد.

مدافع اسبق استقلال در مورد اينکه امير قلعه‌نويي در اکثر بازي‌ها اعلام کرده که هنوز به استقلال ايده‌آل نرسيده درحالي که خود او تمرينات را زير نظر دارد، گفت: اين مي‌تواند يک نگاه مثبت باشد زيرا سرمربي يک تيم از عملکرد شاگردانش با وجود حضور در بالاي جدول راضي نيست به هر حال امير (قلعه‌نويي) با استقلال بازي‌هاي سطح بالايي انجام داده و با وجود اين بازيکنان مستعد هم تلاش مي‌کند تا عملکرد خوبي داشته باشند. معتقدم اگر در زمينه جذب بازيکن استقلال يک مقدار حرفه‌اي تر عمل مي‌کرد مي‌توانست عملکرد بهتري داشته باشد. هرچند که بازيکنان کنوني هم مستعد و توانمند هستند.

زرينچه در مورد اينکه آيا ميانگين سني بازيکنان استقلال بالا نيست، خاطرنشان کرد: به نظرم شرايط سني يک تيم مهم نيست، شايد يک بازيکن 32-33سال سن داشته باشد اما از لحاظ بدني اگر شرايطش خوب باشد مي‌تواند مثمرثمر باشد. بازيکن اگر آسيب نبيند و بتواند در تيم عملکرد لازم را داشته باشد شرايط سني اهميتي ندارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها