کد خبر: ۱۹۲۹۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۰۷ دی ۱۳۹۲
ستاره پرتغالي رئال مادريد ادعا کرد خودش را هر سال سزاوار دريافت جايزه برترين فوتباليست دنيا مي‌داند.
کريستيانو رونالدو پس از انتخاب شدن به عنوان شخصيت ورزشي سال از سوي روزنامه آبولاي پرتغال گفت‌وگويي با اين نشريه انجام داد و راهيابي‌اش به جمع 3 نامزد نهايي کسب توپ طلاي فيفا را به جا دانست.

به نقل از تسنيم، رونالدو در پاسخ به اين سوال که آيا امسال خودش را لايق کسب توپ طلاي فيفا مي‌داند يا خير، اظهار داشت: نمي دانم، شايد باشم، مثل سال گذشته و سال پيش از آن. به عقيده خودم من هر سال لايق بردن توپ طلا هستم چون هميشه به دنبال پيروزي بوده‌ام اما مي‌دانم که انتخاب برنده اين جايزه به من بستگي ندارد. گاهي اوقات مي‌بريد و گاهي اوقات مي‌بازيد. تعداد گل‌هايي که من در سال 2013 به ثمر رسانده‌ام خود گوياي همه چيز است.

رونالدو در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه ميان او و هموطنش ژوزه مورينيو، سرمربي تيم فوتبال چلسي چه تفاوت‌هايي وجود دارد، تصريح کرد: من همان طور با مورينيو کار کردم که با ديگر مربيانم مانند فرگوسن، بولوني و پيگريني. من از دست هيچ کسي عصباني نيستم.

ستاره پرتغالي کهکشاني‌ها که اخيراً با عقد قراردادي جديد با رئال مادريد به پردرآمدترين بازيکن فوتبال دنيا تبديل شد (17 ميليون يورودر هر فصل تا سال 2018) از تمديد قرارداد ابراز رضايت کرد اما تاکيد داشت موضوع مالي انگيزه اصلي او براي انجام اين کار نبوده است.

وي خاطرنشان کرد: در عقد قرارداد جديد مسائل ديگري هم مطرح بودند از جمله پروژه باشگاه براي آينده‌اش، اهدافي که رئال مي‌تواند با حضور من به آنها دست پيدا کند و غيره که به همين دليل ما به توافق دست پيدا کرديم. براي من رئال مادريد گزينه مناسبي است و ماندنم در اين تيم به خاطر پول نبود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها