کد خبر: ۱۹۲۹۵۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۰۷ دی ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: درست است که در فوتبال ما همه چيز بهم ريخته است اما يادمان نرود که هنوز اين ورزش قداست دارد و فوتبالي‌ها بايد در اين ورزش درباره آن صحبت کنند.
ستار همداني در خصوص ديدار فرداي استقلال مقابل ملوان در جام حذفي گفت: تيم ما در حال حاضر شرايط خوبي دارد اما اين را مي‌دانيم که بازي‌هاي جام حذفي هميشه با ليگ برتر متفاوت است و از آنجايي که کادر فني استقلال نظر ويژه‌اي بر روي جام حذفي دارد، مي‌خواهيم پله پله در اين بازي‌ها بالا برويم.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: البته مي‌دانيم که ملوان تيم خوبي است و دو سه بازي گذشته اين تيم را که آناليز کرديم ملوان را بيشتر شناختيم، مي‌دانيم که اين تيم شرايط خوبي دارد و در حال حاضر بازيکنان سرحالي براي ملوان بازي مي‌کنند و گول باخت اين تيم مقابل پرسپوليس را نمي‌خوريم. با اين همه ما استقلال هستيم و در هر بازي براي برد به ميدان مي‌رويم. اميدوارم که بازي خوبي را انجام دهيم و در 90 دقيقه کار را تمام کنيم.

مربي تيم فوتبال استقلال درباره صحبت‌هاي سعيد شيريني سرپرست پرسپوليس در خصوص علي فتح‌الله‌زاده افزود: وقتي که اين موضوع را شنيدم و صحبت‌هاي شيريني را خواندم متأسف و ناراحت شدم. درست است که در فوتبال ما همه چيز بهم ريخته است اما يادمان نرود که هنوز اين ورزش قداست دارد و فوتبالي‌ها بايد در اين ورزش درباره آن صحبت کنند.

همداني ادامه داد: فتح‌الله‌زاده سالها در فوتبال زحمت کشيده و سابقه زيادي در اين رشته ورزشي دارد و درست نيست که يک غيرفوتبالي به نام شيريني بخواهد درباره او صحبت کند. شيريني اصلا در حدي نيست که بخواهد درباره مجموعه باشگاه استقلال صحبت کند و متأسفانه از اينکه يک غيرفوتبالي به خاطر ارتباطاتي که دارد و به خاطر دري که به تخته خورده آمده و روي صندلي نشسته که سالها جاي فردي مثل محمود خوردبين بوده است.

وي افزود: تاکنون ديده‌ يا شنيده‌ايد که محمود خوردبين بخواهد عليه کسي موضع بگيرد و حرف بزند؟ يا تاکنون ديده‌ايد که از مسئولان باشگاه استقلال کسي عليه رويانيان صحبت کند؟ اميدوارم شيريني ديگر از اين صحبت‌ها انجام ندهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها