کد خبر: ۱۹۲۸۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۰۷ دی ۱۳۹۲
علی دایی در مورد این خبرنگار پس از بازی عنوان کرده که باید مجسمه او را بسازند!
به گزارش 598 به نقل از سایت گل – زمانی که علی دایی قصد داشت قاسم دهنوی را در انزلی به زمین بفرستد یکی از خبرنگاران با دیدن این صحنه که کنار زمین ایستاده بود، دوان دوان به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با هیجان گفت:« علی آقای نکنید این کار رو، قاسم را داخل زمین نفرستید.» دایی هم با برخوردی تند به خبرنگار واکنش نشان داد:« ببخشید، به شما چه ربطی داره، برو برو دنبال کارت»

خبرنگار با سراسیمه‌گی عنوان می‌کند که دهنوی محروم است و نبی در سایت‌ها عنوان کرده است که اگر پرسپولیس از دهنوی استفاده کند 3 بر صفر محروم خواهد شد که دایی باز هم متقاعد نمی‌شود و می‌گوید: سایت‌ها از خودشان نوشته‌اند که خبرنگار متن خبر را که در سایت فدراسیون نوشته شده است را به سرمربی پرسپولیس نشان می‌دهد.

 در این هنگام سرپرست سعید شیرینی واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: آقای خبرنگار به کار خودت برس و دخالت نکن که دایی واکنش نشان می‌دهد چرا سرپرست پرسپولیس نمی‌دانست که دهنوی محروم است و او باید از یک خبرنگار بشنود و نسبت به این بی‌اطلاعی واکنشی تند به شیرینی نشان می‌دهد و حالا اگر این خبرنگار که حوزه‌اش پرسپولیس است، سرمربی پرسپولیس را از محرومیت دهنوی باخبر نمی‌کرد  حالا پرسپولیس 3 امتیاز بازی با ملوان که با چنگ و دندان به دست آورده بود را با اگر و اماهای فدراسیون از دست می‌داد. علی دایی در مورد این خبرنگار پس از بازی عنوان کرده که باید مجسمه او را بسازند!

 در حالی که مشخص نیست سعید شیرینی چرا از محرومیت دهنوی خبر نداشت. شاید این اتفاق به علی دایی گوشزد کند که نگاهش را نسبت به خبرنگاران تغییر دهد و آنها آنطور که در نگاه او هستند، نیستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها