گزارش ادگیرانی که در تارنمای ورلدکرانچ بازتاب یافته ، می افزاید: پوشش رسانه ای جام جهانی هر هفته بیشتر می شود. اکنون مشکل می توان رادیو را روشن کرد بدون آنکه بحث هایی در مورد سایر تیم های هم گروه ایران در مرحله گروهی جام جهانی و نیز عملکرد ملی پوشان مطرح نشود.
شور و اشتیاق جام جهانی به خیابانهای تهران نیز کشیده شده است. از چند هفته پیش بیلبوردهای شرکت سامسونگ به رنگهای زرد و سبز در خیابانهای تهران نصب شده است که به خریداران یک دستگاه تلویزیون اچ دی وعده سفر به برزیل برای تماشای بازی ایران در جام جهانی را می دهد.
در این میان کسانی که مشتاق رفتن به برزیل هستند از قیمت های بسیار بالای این سفر گله مندند. یک آژانس مسافرتی ایرانی برای یک بسته مسافرتی شامل هزینه های سفر، هتل و بلیط تماشای سه دیدار ایران مبلغ 15 هزار دلار از یک هوادار فوتبال درخواست کرده بود.