کد خبر: ۱۹۲۴۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۵ دی ۱۳۹۲
سرپرست استقلال گفت: «در بازی با راه آهن که قاضی و حنیف غایب هستند، اگر پژمان هم نباشد، احتمالا باید با 14 بازیکن به اردو برویم.»

به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، استقلال با شکست تیم داماش توانست با تک گل عمران زاده بقایش را در کورس قهرمانی بازی ها تضمین کرده و در یک قدمی صدرنشین موقت بازی ها قرار بگیرد.

 

میرشاد ماجدی در خصوص شرایط این تیم گفت: «خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تیم به رغم تمامی مشکلات پیش رو توانسته نتایج خوبی کسب کند. این روزها به هماهنگی مدنظر کادرفنی نزدیک شده ایم و امیدوارم در ادامه هم با پیروزی در بازی ها به صدر جدول برسیم.»

 

وی با اشاره به بازی استقلال مقابل داماش گیلان نیز ادامه داد: «به نظر من با بضاعتی که تیم با غیبت مصدومین و برخی نفراتش داشت، نتیجه خوبی در این بازی گرفت و 3 امتیاز حساسی را در شرایط فعلی به نام استقلال کرد.»

 

ماجدی گفت: «البته برای ما عادی شده که وقتی همه تیم ها با 18 نفر به اردو می روند، ما با 16، 17 نفر به اردو برویم. به هر حال در این بازی تیم داماش هم توانست بازی خوبی داشته باشد و در مقابل استقلال حریف دست و پا بسته ای نبود. با این حال خوشحالم که استقلال توانست با این نتیجه به صدر جدول نزدیک تر شود.»

 

سرپرست استقلال در ادامه با اشاره به حضور مجدد ساموئل در تمرینات تیم خاطرنشان کرد: «من خودم سه شنبه شب با او تماس گرفتم و گفتم که به هر حال تمامی این مشکلات مالی و اقتصادی حل خواهد شد و آمادگی بدنی او در شرایط فعلی از هر چیز مهم تر است. حدود 30 دقیقه بعد به من اس ام اس داد که سر تمرین می آید و با همین مسئله هم توافقاتی بین مدیربرنامه های او و دکتر فتح الله زاده انجام شد و من به شخصه خوشحالم که با بازگشت این بازیکن به حرف و حدیث های بین او و باشگاه خاتمه داده شد.»

 

این بازیکن اسبق استقلال در ادامه با اشاره به خبر جدایی منتظری از تیم ادامه داد: «البته هنوز که رفتن پژمان قطعی نشده و خود آقای قلعه نویی هم با رفتن این بازیکن مخالف است. به هر جهت باید آقای امیری به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه در این خصوص صحبت کند. شما ببینید در بازی با راه آهن که قاضی و حنیف غایب هستند، اگر پژمان هم نباشد، احتمالا باید با 14 بازیکن به اردو برویم که این مسئله در استقلال واقعا نشان می دهد که چقدر دست کادرفنی برای چینش نفرات بسته است.»

 

سرپرست استقلال همچنین درباره مشکلات مالی استقلال افزود: «مشکلات مالی که همچنان وجود دارد و با این رویه ما واقعا در ادامه به مشکل خواهیم خورد. به نظر من وزارت ورزش باید به فکر نمایندگان ایران در آسیا باشند. چرا که ما باید از آبروی ایران در آسیا دفاع کنیم.»

 

ماجدی در خاتمه نیز گفت: «هواداران استقلال تنها هوادارانی نیستند که در بازی ها کمرنگ حاضر می شوند. شما ببینید، هوادار مثلا چطور باید روز یکشنبه در این سردی هوا و ساعت 2 بعد از ظهر در اوج ساعت اداری خود را به ورزشگاه برساند؟ به هر حال هواداران از جهاتی هم حق دارند که نتوانند به ورزشگاه بیایند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها