کد خبر: ۱۹۲۳۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۵ دی ۱۳۹۲
هافبک اسپانيايي بايرن‌مونيخ اعتقاد دارد هم‌تيمي فرانسوي‌اش شايسته کسب عنوان بهترين بازيکن سال فيفا است.

مراسم انتخاب بهترين بازيکن سال فيفا در تاريخ 13 ژانويه 2014 طي مراسمي در زوريخ سوئيس، مقر فدراسيون جهاني فوتبال برگزار خواهد شد و از بين 3 کانديداي نهايي کسب اين عنوان يعني ليونل مسي آرژانتيني از بارسلونا، کريستيانو رونالدو پرتغالي از رئال‌مادريد و فرانک ريبري فرانسوي از بايرن‌مونيخ يک نفر اين عنوان مهم را از آن خود خواهد کرد.

به گزارش تسنيم،تياگو آلکانتار، هافبک اسپانيايي باواريايي‌ها با نزديک شدن به مراسم انتخاب بهترين بازيکن سال جهان توسط فيفا گفت: مسي بهترين بازيکن جهان است ولي فوتبال يک ورزش گروهي است و ريبري امسال عناوين قهرماني زيادي را با بايرن به دست آورده است. اين دليل خيلي خوبي است که فرانک را شايسته کسب اين عنوان بدانيم.

هافبک 22 ساله تيم ملي اسپانيا که در نقل‌و‌انتقالات تابستاني از بارسلونا به بايرن‌مونيخ ملحق شد، تصريح کرد: از 6 ماه پيش در مونيخ هستم و اصلا از اينکه از بارسلونا جدا شدم پشيمان نيستم چون از بودن در جمع باواريايي‌ها خوشحالم. درست است که از ترک نيوکمپ پشيمان نيستم اما دلم براي اين تيم تنگ مي‌شود چون با آبي و اناري‌پوشان به افتخارات متعددي رسيدم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: بارسلونا باشگاه فوق‌العاده‌اي است و طبيعيتا دلم براي اين تيم تنگ مي‌شود ولي به هر حال من هم همانند بازيکنان ديگر تنها جزيي از تاريخ اين باشگاه بودم. اين هم کاملا طبيعي است که باشگاه دلش براي يک بازيکن تنگ نشود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها