کد خبر: ۱۹۲۳۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۵ دی ۱۳۹۲
محمد غلامي مهاجم قدرتمند و گلزن سپاهان که در بازي مقابل تراکتور هنگام تعويض از زمين به سمت رختکن رفت و دوباره به روي نيمکت ذخيره‌ها برگشت عنوان مي‌کند که به دليل سرماي هوا براي پوشيدن لباس گرم به رختن رفته است.

با اين مهاجم در اين زمينه و مسائل مختلف ديگر صحبت کرديم که صحبت‌هايش با خبرنگار ورزش سه را در زير مي‌خوانيد.

آقاي غلامي دو، سه بازي است فيکس بازي نمي‌کني و به عنوان بازيکن تعويضي وارد زمين مي‌شوي البته وقتي هم وارد زمين شدي بد کار نکردي و پاس گل دادي آيا ناراحت اين نيمکت‌نشيني نيستيد؟

اولا مهم موفقيت تيم است نه بازي کردن من که هدف همه بچه‌ها و من موفقيت تيم سپاهان است. البته هيچ بازيکني از نيمکت‌نشيني خوشش نمي‌آيد ولي خوشحالم که کرانچار يک مربي بزرگ و بين‌المللي است که حق کسي را به کسي ديگري نمي‌دهد. شايد حقم اين بود که به عنوان بازيکن ذخيره وارد ميدان شوم. اعتراضي هم ندارم البته يک سوءتفاهمي پيش آمده بود.

بعد از بازي رفت که تعويض شدي مستقيم به رختکن رفتي، علت اصلي اين حرکت شما چه بود؟

نه من در آن بازي رفتم رختکن چون هوا سرد بود و لباس گرم پوشيدم و به نيمکت برگشتم. خوشبختانه تيم ما از اين حاشيه‌ها ندارد و من هم به عنوان بازيکن به خودم اجازه نمي‌دهم که کاري کنم تيم وارد حاشيه شود.

براي سپاهان چه مقامي را در جدول پيش‌بيني مي‌کني؟

باور کنيد اگر بدشانسي دست از سرمان بردارد و موتورمان که الان روشن شده همين‌طور روشن بماند و پيش برويم هيچ تيمي جلودار سپاهان نخواهد بود.

هنوز به جام جهاني فکر مي‌کني؟

بله هنوز به جام جهاني فکر مي‌کنم و انگيزه زيادي دارم و خوشحالم که کي‌روش فوتبال مرا قبول دارد و بعضي اردوها من را دعوت مي‌کند. همين کار باعث مي‌شود که هيچ وقت من انگيزه‌ام را از دست ندهم چون مي‌دانم که مربي تيم ملي نگاهش به همه بازيکنان هست.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها