کد خبر: ۱۹۲۰۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۰۴ دی ۱۳۹۲
گزینه مربیگری تیم ملی فوتبال امید ایران و مسئول فنی اسبق پرسپولیس گفت: «ایران می‌تواند در جام جهانی برزیل با آرژانتین پرطرفدار رقابت کرده و از گروه خود صعود کند.»

به گزارش 598 به نقل از فارس، نلو وینگادا هفته گذشته به خاور دور سفر کرد و بعد از چند روز راهی دبی امارات شد تا برای چند روز در هوای مطبوع این شهر واقع شده در حاشیه خلیج‌فارس،‌ دیداری با دوستانش داشته باشد و شرایط چند گزینه پیشنهاد مربیگری، ‌از جمله مربیگری تیم امیدهای ایران را مورد بررسی و مطالعه قرار دهد.

 

علاوه بر این فرصتی نیز برای او فراهم شد تا به برخی از خبرنگاران نظرش را در مورد مسائل مطرح‌ شده، ‌از جمله تیم ملی ایران ارائه دهد.

 

* باورهای وینگادا در مورد حضور ایران در جام جهانی برزیل

وینگادا که در سال 2009 سرمربی پرسپولیس تهران برای چند ماه شد و در راه مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل، در 3 بازی پایانی نقش مشاور کارلوس کی‌روش، سرمربی کشورمان و هم‌وطنش را ایفا کرد، در مورد بخت ایران در جام جهانی برزیل نظرش را بیان کرد.

 

او گفت: «در رقابت‌های بزرگی مثل جام جهانی، اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. تصور می‌کنم ایران موقعیت صعود از گروهش را دارد.»

 

وی ادامه داد: «ایران تیمی بسیار قوی است حتی با وجودی که آرژانتین پرطرفدار است، می‌تواند با آن رقابت کند.»

 

دوست صمیمی کی‌روش افزود:‌ «در گروه ایران، بوسنی‌هرزگوین و نیجریه هم هستند که در اصل رقابت بر سر تیم دوم گروه میان تیم کی‌روش و دو حریف دیگر است.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها