کد خبر: ۱۹۱۷۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۳ دی ۱۳۹۲
مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل با استفاده از سرویس «پیامک هدیه» و «میزبان پیامک» می‌توانند به دوستان خود یک پیامک هدیه کنید و یا هزینه پیامک خود را به دوستان محول کنند.

به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل با استفاده از سرویس «پیامک هدیه» و «میزبان پیامک» می‌توانند به دوستان خود یک پیامک هدیه کنید و یا هزینه پیامک خود را به دوستان محول کنند.

 

سرویس «پیامک هدیه»

برای ارسال پیامک هدیه کافیست تا کد 705 را پیش از شماره مورد نظر خود وارد کنید (برای مثال ********705093) تا گیرنده ضمن دریافت پیامک شما، بتواند پیامکی که به وی هدیه داده‌اید را تا مدت زمانی مشخص و به صورت رایگان پاسخ دهد.

 

به منظور افزودن، حذف و یا مشاهده شماره‌های موجود در فهرست غیر مجاز مطابق دستورالعمل جداول زیر عمل کنید:

 

 1

 

توجه: برای عدم دریافت پیامک هدیه از سوی یک شماره مشخص کافیست شماره مورد نظر را به فهرست غیر مجاز اضافه کنید.

 

کاربران این سرویس می توانند نام انتخابی مورد نظر خود را تعیین نمایند که در این صورت نام انتخابی آنها در متن پیامک، برای گیرنده پیامک نمایش داده می شود. برای تعیین نام انتخابی کافیست کلمه مورد نظر خود را به شماره 7052 پیامک کنید.

 

سرویس میزبان پیامک

مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانید با استفاده از سرویس «میزبان پیامک»، در مواقعی که شارژ سیم کارت شما به پایان رسیده باشد یا تمایل داشته باشید دوستانتان هزینه پیامک شما را تقبل کنند برای آنها پیامک ارسال کنید.

 

برای این کار کافیست شماره مخاطبی را که می‌خواهید هزینه پیامک شما را متقبل شود با پیش کد 704 وارد نمایید (برای مثال ********704093). پس از آن، سیستم با ارسال یک پیامک، گیرنده را مطلع کرده و در صورت موافقت وی برای تقبل هزینه، پیامک ارسال می‌شود.

 

برای سهولت در استفاده از این سرویس می‌توانید با افزدون شماره‌های مورد نظر خود در فهرست «مجاز» ضمن دریافت پیامک‌های ارسالی از سوی شماره‌های این فهرست هزینه آنها را پرداخت کنید.

 

همچنین می‌توانید با افزدون شماره در فهرست «غیرمجاز» از دریافت پیامک از سوی شماره‌‌های این فهرست به طور خودکار اجتناب نمایید.

 

به منظور افزودن، حذف و یا مشاهده شماره‌های موجود در فهرست‌های مجاز یا غیر مجاز مطابق دستورالعمل جداول زیر عمل کنید:

 

 2

 

توجه: کاربران این سرویس می‌توانند نام انتخابی موردنظر خود را نیز تعیین نمایند که در این صورت نام انتخابی آنها در متن پیامک، برای گیرنده پیامک نمایش داده می‌شود. برای تعیین نام انتخابی کافیست کلمه مورد نظر خود را به شماره 7043 پیامک کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها