کد خبر: ۱۹۱۶۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۲ دی ۱۳۹۲
مدافع پرسپوليس معتقد است که سرخپوشان روز سختي مقابل ملوان انزلي خواهند داشت.
سيدجلال حسيني در خصوص بازي فردا با ملوان عنوان کرد: اين مسابقه يکي از سخت‌ترين بازي‌هاي پرسپوليس در فصل جاري است. با تيمي بازي داريم که در هفته‌هاي اخير اوج گرفته و از لحاظ نتيجه‌گيري و همچنين سبک بازي پيشرفت قابل ملاحظه‌اي داشته است. بازي در انزلي آن هم مقابل هواداران ملوان کار ما را بسيار سخت خواهد کرد و بايد بسيار حرفه‌اي و باهوش بازي کنيم.

به گزارش تسنيم ، مدافع پرسپوليس با تمجيد از عملکرد اسکوچيچ خاطرنشان کرد‍: اين مربي ملوان را متحول کرده و بازيکنان اين تيم از او تعريف مي‌کنند. مطمئنا آنها در زمين خودشان به فکر پيروزي هستند و اين کار ما را سخت مي‌کند. در وضعيت حساسي هستيم و از دست دادن امتياز مي‌تواند کارمان را سخت کند. بايد در انزلي بدون اشتباه بازي کنيم و از فرصت‌هاي به دست آمده نهايت استفاده را ببريم.

حسيني در پاسخ به اين سوال که آيا نگران امتياز از دست دادن و همچنين پايين‌آمدن از صدرجدول نيستيد گفت: من قبلا هم گفته‌ام که صدرنشيني در حال حاضر مهم نيست. شما ديديد که در هفته‌هاي اخير بارها صدرجدول دچار تغيير شد و ما حساسيتي در اين مورد نداريم. الان فقط بايد به فکر امتياز جمع کردن باشيم و صدرنشيني در آخرين هفته از ليگ برتر مهم است.

وي در خصوص عملکرد خوب نيلسون و مدافعان پرسپوليس تاکيد کرد: وقتي يک تيم موفق مي‌شود نبايد فقط در مورد عملکرد تعدادي از بازيکنان صحبت کرد. وقتي گل مي‌زنيم همه بازيکنان نقش دارند و وقتي هم گل مي‌خوريم مطمئنا همه ما دچار اشتباه شده‌ايم. در حال حاضر هدف اصلي ما اين است که نتايج خوبمان را ادامه دهيم و اميدوارم بعد از چند سال پرسپوليس قهرمان ليگ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها