کد خبر: ۱۹۱۶۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۰۲ دی ۱۳۹۲
سرمربي رئال مادريد با بيان اينکه گل کريستيانو رونالدو سالم بوده است مي‌گويد اختلاف 5 امتيازي تيمش با صدر جدول زياد نيست و تلاش خواهد کرد تا در نيم فصل دوم آن را جبران کند.
هفته هفدهم رقابت‌هاي ليگاي اسپانيا شب گذشته پيگيري شد که رئال مادريد موفق شد در خانه والنسيا به پيروزي ارزشمندي دست يابد تا همچنان اختلاف 5 امتيازي خود را با صدر جدول حفظ کند.

کارلو آنچلوتي سرمربي رئال مادريد پس از پيروزي برابر والنسيا گفت: يکي از سخت‌ترين بازي‌هاي نيم‌فصل را پشت سر گذاشتيم. مي‌دانستيم که براي پيروزي برابر والنسيا بايد سرعت زيادي داشته باشيم. از دقيقه يک تا پايان مسابقه براي پيروزي جنگيديم. هرچند در دقايقي از مسابقه تمرکزمان را از دست داديم اما خيلي خوشحالم که توانستيم در اين ديدار به پيروزي دست يابيم. پيروزي در زمين والنسيا مي‌تواند در ادامه فصل کمک زيادي به ما بکند.

سرمربي ايتاليايي رئال مادريد درباره اختلاف 5 امتيازي تيمش با صدر جدول ليگا گفت: 5 امتياز اختلاف زيادي نيست. 3 امتياز بازي امروز براي ما خيلي مهم بود و باعث شد تا فشار زيادي از تيم ما برداشته شود. ما بازي را در حالي آغاز کرديم که مي‌دانستيم اختلاف‌مان با توجه به برتري بارسلونا به 8 امتياز رسيده است. کار آساني نبود و با اين حال تيم ما 90 دقيقه خوب بازي کرد و توانست به برد ارزشمندي دست يابد. البته در اين فصل بارسلونا و آتلتيکو مادريد تيم‌هاي خوبي هستند و مدعيان قهرماني محسوب مي‌شوند. تيم ما نيز با 5 امتياز اختلاف يکي از مدعيان قهرماني اين فصل است. من به نيم فصل دوم خوش‌بين هستم و اميدوارم بتوانيم اختلاف 5 امتيازي‌مان را با صدر کم کنيم.

آنچلوتي در پايان درباره گل کريستيانو رونالدو که به نظر مي‌رسيد در موقعيت آفسايد به ثمر رسيد گفت: گل رونالدو سالم بود. من هنوز تصاوير آهسته آن را نديده‌ام و نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد اما به نظرم گل او سالم بود.

رئال مادريد در هفته هجدم ليگاي اسپانيا بايد در خانه از تيم سلتاويگو پذيرايي کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها