کد خبر: ۱۹۱۰۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: با توجه به اينکه در ديدار رفت سپاهان را در اصفهان شکست داده بوديم مي‌توانستيم در تبريز حداقل مقابل اين تيم به تساوي برسيم.

حميد زيني‌زاده در مورد شکست 2 بر يک تيمش در هفته نوزدهم ليگ برتر مقابل سپاهان گفت: بازي ديروز بسيار حساس بود. متاسفانه در اين مسابقه نتوانستيم نتيجه بگيريم و بازي را به حريف واگذار کرديم. درست است هواي سرد و زمين يخ‌زده براي هر دو تيم يکسان بود اما عملکرد خوبي نداشتيم و شرمنده هواداران که در اين هواي سرد به ورزشگاه آمده بودند، شديم.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه تراکتور‌سازي در اين مدت نتوانسته به دليل شرايط جوي تمرينات خوبي را برگزار کند، خاطرنشان کرد: به هر حال در اين شرايط چاره‌اي جز اين نداريم. ما يکشنبه و دو روز زودتر از زمان بازي مقابل مس به کرمان سفر مي‌کنيم تا در اين شهر تمرين کنيم. همچنين بعد از اين مسابقه براي ديدار مقابل نفت مسجدسليمان در اهواز چند جلسه در تهران تمرين مي‌کنيم و چند روزي در اين شهر حضور خواهيم داشت البته ما در تبريز سالن چند‌منظوره و چمن مصنوعي براي تمرين کردن داريم کمااينکه در سال‌هاي قبل چنين وضعيتي وجود داشت. به هر حال کادر فني مي‌تواند با در نظر گرفتن تدابير ويژه شرايط را براي ادامه موفقيت فراهم کند.

مديرعامل باشگاه تراکتور‌سازي در مورد اينکه در چهار ديدار نيم‌فصل دوم که در تبريز ميزبان رقباي خود بودند دو پيروزي، يک تساوي و يک باخت را کسب کردند و آيا از اين وضعيت رضايت دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه سپاهان را در خانه خودش برده بوديم مي‌توانستيم اينجا حداقل يک تساوي کسب کنيم البته نمي‌خواهم وارد مسائل فني شوم و مجيد جلالي در اين مورد صحبت مي‌کند. 11 بازي ديگر تا انتهاي فصل باقي مانده است که در 5 مسابقه در ورزشگاه يادگار امام ميزبان هستيم و 6 ديدار ما خارج از خانه برگزار مي‌شود.

مطمئنا طي هفته‌هاي آينده صدر جدول بين 6 تيم مدعي متغير خواهد بود و به هيچ وجه نااميد نيستيم. با تلاش بيشتر بازيکنان مي‌توانيم در ادامه به خواسته‌هاي خود دست پيدا کنيم.

زيني‌زاده در مورد اينکه شايعه شده سرمربي باشگاه الطلبه بغداد با انتقال اين بازيکن به تراکتور‌سازي مخالفت کرده است، عنوان کرد: طي اظهارات جاسم کرار و نماينده اين بازيکن در تهران او هفتم دي در تبريز حاضر مي‌شود. همچنين پيش‌قرارداد پيمپائو نيز به برزيل فرستاده شده و او فردا قراردادش را با ما امضا مي‌کند. او نيز همزمان با حضور کرار در هفتم دي در ايران حاضر مي‌شود.

مديرعامل باشگاه تراکتور‌سازي در مورد اينکه سه نامه به شهردار تبريز، شوراي شهر تبريز و استانداري آذربايجان شرقي فرستاده است و خواهان کمک مالي شده است خاطرنشان کرد: ما کماکان منتظر هستيم شهرداري شوراي شهر و استانداري جواب ما را بدهند ان‌شاءالله بتوانيم با کمک مالي اين عزيزان در ادامه روند بهتري داشته باشيم. ما با وجود مشکلات مالي در جهت تامين منابع مالي تا به امروز تمام تلاش خود را انجام داده‌ايم و بيشترين پرداختي را به بازيکنان خود داشته‌ايم.

وي افزود: درخواست مساعدت مالي از استانداري، شهرداري و شوراي شهر در مورد ادامه مسابقات و ديدار‌هاي آسيايي تراکتور‌سازي است. در نيم‌فصل اول مبالغ خوبي را پرداخت کرديم به هر نحوي که بود با قرض و گرفتن وام تا به امروز کارمان را جلو برديم. ما از بدهي‌هاي سال گذشته حدود 3 ميليارد تومان پرداخت کرديم و چيزي نزديک به 6 ميليارد تومان ديگر باقي مانده است که آن را به هيئت مديره واگذار کرده‌ايم.

مديرعامل باشگاه تراکتور‌سازي در مورد اينکه همچنان بحث اينکه آيا باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا بازيکنان خود را از تاريخ 20 فروردين به بعد در اختيار تيم ملي قرار مي‌دهند، مطرح است، اظهار داشت: بايد بدانيم هم تيم ملي در اولويت قرار دارد و هم اينکه بازي‌هاي آسيايي بسيار پراهميت است. هر دوي اين مسابقات شرايط بين‌المللي دارد و بايد نمايندگان ايران با قدرت ظاهر شوند. البته بايد ببينيم کدام بازيکنان به تيم ملي دعوت مي‌شوند و چه شرايطي داريم. هنوز فدراسيون نه چيزي اعلام کرده و نه درخواستي را به صورت کتبي از ما داشته است. بايد منتظر مشخص شدن برنامه‌ها بمانيم تا سپس در اين مورد تصميم‌گيري کنيم.

زيني‌زاده در مورد اينکه شهريار شيروند و فرشاد احمد‌زاده از تراکتور‌سازي به تيم ملي زير 22 سال دعوت شدند و آيا در هفته بيست و يکم که همزمان با اردوي تيم ملي است اجازه حضور اين بازيکنان را در اردوي تيم ملي مي‌دهد، عنوان کرد: ما شهريار شيروند را براي حضور در تيم ملي آزاد مي‌کنيم اما طبق خواسته مجيد جلالي حتما فرشاد احمد‌زاده بايد کنار تيم در اين مسابقه حاضر باشد و او را نياز داريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها