کد خبر: ۱۹۰۷۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۸ آذر ۱۳۹۲
پروین و رویانیان در تمام روزهای مدیریت رویانیان در پرسپولیس رابطه نامطمئنی با همدیگر داشته‌اند و بارها با هم قهر و آشتی کرده‌اند.

يه گزارش 598 به نقل از گل، شایعات مربوط به نامه اعضای هیات مدیره به وزارت ورزش برای تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس خیلی زودتر از استقلال طبق آنچه که رویانیان آن را در رسانه‌ها مطرح  کرده علی پروین عضو هیات مدیره پرسپولیس که البته سابقه کاملا روشنی در این زمینه داردف در تهیه و تنظیم  این نامه کاملا فعال بوده و چه بسا خود به دنبال مدیرعاملی است.

 

این در شرایطی است که علی پروین ارسال چنین نامه‌ای را به وزارت ورزش تکذیب کرده است. البته به نظر می‌رسد ماجراهایی در بین باشد، شب گذشته علی پروین در مراسم قهرمانی نیم فصل پرسپولیس غایب بود و هیچ اسمی هم از وی به میان نیامد. این در حالی است که تاخیر علی دایی توسط مجری برنامه و محمد رویانیان به میهمان‌ها اطلاع‌رسانی شد.

 

پروین و رویانیان در تمام روزهای مدیریت رویانیان در پرسپولیس رابطه نامطمئنی با همدیگر داشته‌اند و بارها با هم قهر و آشتی کرده‌اند. اگر به خاطر داشته باشید محمد رویانیان یک بار علنا اعلام کرد: «پروین کسی است که نمی‌خواهد پرسپولیس به موفقیت برسد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها