کد خبر: ۱۹۰۵۰
زمان انتشار: ۱۶:۴۱     ۱۲ شهريور ۱۳۹۰
یک نماینده مجلس با تكرار ادعاهاي بي‌اساس در مورد جبهه پايداري تشخيص داد كه اين جبهه نبايد فعاليت كند.

به گزارش 598 به نقل از رجانيوز، جواد زماني كه جزو نمايندگان نزديك به آقاي لاريجاني شناخته مي‌شود، در گفت‌وگو با سايت ايلنا اظهار داشت: فکر می کنم ضرورتی ندارد جبهه پایداری انقلاب اسلامی اصلا وجود داشته باشد.

وی با بیان این که فعالیت های جبهه پایداری با وجود جبهه متحد اصولگرایی درست نیست، افزود: از سال های اخیر به گونه ای شده است که در زمان انتخابات ، جبهه هایی ظهور و بروز می کنند و تنها در همان ایام انتخابات فعالیت کوتاه مدت دارند که این فعالیت ها به این شکل شاید به صلاح نباشد.

شايعه مطرح شده از سوي خواص مردود عليه جبهه پايداري مبني بر ارتباط با جريان انحرافي نيز در گفت‌وگو با اين نماينده مجلس مطرح شد كه وي گفت: فکر می کنم اگر احزابی در کشور داشته باشیم که مرامنامه و اساسنامه مشخصی داشته باشند خوب است، اما این که در زمان انتخابات برخی جبهه ها مثل قارچ ظهور می کنند و بعد از این که انتخابات تمام می شود این قارچ ها فروکش می کنند را به مصلحت نمی دانم؛ حال می خواهد این جبهه ها وابسته به آقای مشایی باشد یا نباشد؛ در کل کار جالبی نیست.

وی با بیان این که جبهه پایداری باید در خصوص حرکت در راستای سیاست های جریان مورد نظر آقای رحیم مشایی بسیار هوشیار باشد، گفت: در مسئله انتخابات شورای نگهبان حواسش هست و کاملا هوشیار است و با این حرف ها که اسم جبهه ای، اسلامی، یا پایداری است یا مقاومت و ... باشد، سرش کلاه نمی رود؛ چرا که اینطور نیست که شورای نگهبان و مسئولین اطلاعاتی نظام اطلاع آگاهی نداشته باشند.

زماني در ادامه اتهام زني عليه جبهه پايداري افزود: معتقدم اگر جریان مورد نظر آقای مشایی بخواهد در انتخابات آینده مجلس فعالیت کند، با اسم و رسم خودش نمی آید، بلکه از راه ها و عناوین و اسم های دیگری استفاده می کند که در نهایت شاید معلوم شود پشت پرده آن جریان خود آقای مشایی باشد.

زمانی تأکید کرد: اعضای جبهه پایداری باید نسبت به نفوذ جریان انحرافی و حرکت در راستای سیاست های این جریان و آقای مشایی هوشیار باشند و آن را جدی بگیرند؛ علی الخصوص این که برخی از اعضای جبهه پایداری که خودشان زمانی عضو دولت بودند و عنوان اخراجی های دولت را هم گرفتند.

وی در پایان گفت: با توجه به شناختی که اعضای جبهه پایداری که برخی از افراد آن، سابقه حضور در دولت را دارند و نفوذ ها را بیشتر می شناسند باید آگاه تر و بهتر عمل کنند که مبادا جبهه پایداری در راستای سیاست های جریان انحرافی حرکت نکنند؛ یعنی باید زیرک تر و هوشیارتر عمل کنند که با طناب پوسیده مشایی داخل چاه نروند که نتوانند دیگر از چاه بیرون بیایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها