کد خبر: ۱۹۰۴۷۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: من با کسي کدورت ندارم و هر کسي مي‌خواهد مديرعامل شود بسم‌الله، جلو بيايد.
محمد رويانيان پس از افتتاح بيمه پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اشکالي ندارد هر که مي‌خواهد مديرعامل بشود در پرسپوليس بسم‌الله و ما نگران نيستيم. نياز به پيش‌بيني نبود هر که مي‌خواهد مديرعامل شود مي‌تواند جلو بيايد. مديرعامل مي‌خريم هر که مي‌خواهد مديرعامل شود بيايد جلو.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سؤال که چرا اختلاف نظر شما با پروين هنوز حل نشده، گفت: من با هيچ کس هيچ اختلافي ندارم نوکر همه هستم. من با هيچ کس کوچکترين کدروتي ندارم. هر کسي هم دوست دارد مديرعامل و عضو هيئت مديره شود من چاکر و نوکرشان هستم و بعد از اين هم مخلص همه آقايان هستم.

مديرعامل پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که عضو هيئت مديره مي‌مانيد يا خير، گفت:‌اولا بگويم تيم ما هرگز به حاشيه نمي‌رود. تيم ما شهريار، ژنرال و سردار دارد. من شايد عضو هيئت مديره بشوم البته اگر من را بخواهند اگر دولت و وزارت ورزش من را بخواهد عضو هيئت مديره مي‌شوم.

رويانيان در مورد اينکه تکليف برنامه‌هاي شما چه مي‌شود، تاکيد کرد: هر مديرعاملي بيايد برنامه‌هاي ما را با قدرت دنبال مي‌کند اگر من را نخواهند مي‌روم چون به زور نمي‌خواهم بمانم کارهايم را اگر مديرعامل بعدي بيايد از او حکم مي‌گيرم و من دنبال مي‌کنم.

وي در پايان در پاسخ به سؤال ديگري که موريانه‌اي که به جان پرسپوليس افتاده از کجا آمده گفت: اين موريانه از قديم بوده و هست و نمي‌شود آن را کاري کرد. من فداي همه شما بشوم که نگران هستيد. اما انشاءالله همه چيز درست مي‌شود.

اين در شرايط است که رويانيان در هنگام خروج از مراسم با دو محصول پرسپويس عکس يادگاري گرفت و رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها