کد خبر: ۱۹۰۴۶۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي تيمش را براي بازي مقابل استقلال خوزستان آماده ارزيابي کرد و گفت: انتظار بازي خوب و همراه با نتيجه مثبت را داريم.
دراگان اسکوچيچ در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: به تيم استقلال احترام مي‌گذاريم. اين تيم خوب فوتبال بازي مي‌کند و مربي فوق‌العاده‌اي دارد. اين تيم زياد سيستم و بازيکنان خود را تغيير داده است ولي سبک بازي‌شان به يک صورت و با آن فلسفه‌اي که داشته‌اند، بوده است.

به گزارش ايسنا، وي با بيان اين که براي اين بازي محروم و مصدومي نداريم، بيان کرد: تيم من براي اين ديدار آماده است و انتظار بازي خوبي را هم داريم که همراه با نتيجه مثبت باشد. من هيچ موقع به يک امتياز بازي فکر نمي‌کنم و اگر هم بعد از مسابقه به يک امتياز رسيديم، برخي اوقات مي‌تواند خوب باشد ولي در کل من قبل از بازي هميشه به فکر پيروزي و موفقيت هستم.

سرمربي تيم فوتبال ملوان در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين که باخت هفته گذشته در شرايط روحي بازيکنان اين تيم تاثير گذاشته است يا خير؟ گفت: اميدوارم که روي بازيکنان‌مان تاثير نگذاشته باشد. ما واقعا بازي هفته گذشته را مسخره باختيم. به هر حال فوتبال همين است اما فردا يک بازي جديد و دوباره است.

وي درباره اين که ملوان در ديدار مقابل استقلال هجومي بازي مي‌کند يا خير؟ عنوان کرد: تيم ما بهترين حالتي را که براي پيروزي لازم باشد، بازي مي‌کند. تيم حريف را آناليز کرده‌ام و هميشه نيز اين کار را انجام مي‌دهم.

اسکوچيچ در ادامه با بيان اين که مشکل مالي باشگاه حل شده است، خاطر نشان کرد: ما در ابتدا مشکل مالي داشتيم ولي واقعا به بازيکنانم افتخار مي‌کنم که با انگيزه تلاش کردند. امسال مشکلات بسياري داشتيم ولي اکنون شرايط‌ مان بهتر شده است.

وي درباره هواداران ملوان هم گفت: فکر مي‌کنم آن ها تيم‌شان را حمايت مي‌کنند و با تيم هستند. ما هواداران فوق‌العاده‌اي داريم و از اين نظر مشکلي نداريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها