کد خبر: ۱۹۰۳۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
تنها نکته ای که مسوولان سپاهان را از برکنار کردن کرانچار باز می دارد، نداشتن گزینه مناسبی برای جایگزینی کرانچار است. شاید هم آن ها پذیرفته اند که کرانچار حتی اگر قهرمانی یا سهمیه آسیا را از تیم شان بگیرد، در عوض با جوانگرایی اش در این فصل نسل جدیدی را برای سال های آینده سپاهان به جا می گذارد!
7 هفته نبردن سپاهان در لیگ برتر کافی است برای اینکه کرانچار را روی لبه تیغ بدانیم. هرچند سپاهانی ها اصولاً اهل چنین تصمیم گیری های انتحاری برای تغییر سرمربی نیستند اما واقعیت این است که اگر کرانچار در تبریز نتواند امتیاز مورد نیاز را کسب کند، باید همان طور که از قهرمانی جام حذفی خداحافظی کرد، از قهرمانی لیگ هم خداحافظی کند. اتفاقی که بی شک تبعات سنگینی برای سپاهان و خود کرانچار خواهد داشت.
با همه این ها از اصفهان خبر می رسد که اگر سپاهان از تبریز دست خالی برگردد، شاید کادرفنی این تیم دستخوش تغییراتی شود. این طور که به نظر می رسد، مسوولان سپاهان برای برکناری کرانچار چندان بی میل نیستند اما تنها نکته ای که آن ها را از عملی کردن این تصمیم باز می دارد، نداشتن گزینه مناسبی برای جایگزینی کرانچار است.
شاید هم آن ها پذیرفته اند که کرانچار حتی اگر قهرمانی یا سهمیه آسیا را از تیم شان بگیرد، در عوض با جوانگرایی اش در این فصل نسل جدیدی را برای سال های آینده سپاهان به جا می گذارد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها