کد خبر: ۱۹۰۲۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
رئیس سازمان لیگ تنیس گفت: با توجه به شکست پرسپولیس صدرنشین مقابل آکادمی تنیس پارسیان، رقابت قهرمانی در هفته پایانی لیگ برتر تنیس داغ‌تر شد.

به گزارش 598،اصغر غمناک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: هفته پایانی لیگ برتر در غیاب تیم کوئیست ارومیه که از ادامه رقابت‌ها انصراف داد در سطح بالایی به میزبانی کیش در حال برگزاری است و تا پایان هفته قهرمان این دوره نیز مشخص خواهد شد.

وی در مورد دلیل غیبت تیم ارومیه‌ای گفت:‌ هر دلیلی داشته باشند، برای سازمان لیگ قابل توجیه نیست. این تیم در هفته اول میزبان بود و این موضوع برای سازمان لیگ بسیار مهم بود. در هر صورت این موضوع در هیئت رئیسه سازمان لیگ مطرح و احتمال جریمه برای این تیم وجود خواهد داشت.

غمناک در خصوص اعتراض برخی از تیم‌ها مبنی بر سهمیه‌بندی بازیکنان برتر برای حضور در تیم‌های باشگاهی گفت: اعتراض باید پایه و اساس داشته باشد. ما در تنیس به آن اندازه بازیکن مطرح نداریم که بخواهیم خرید بازیکن را آزاد بگذاریم. بنابراین باید سازمان لیگ بازیکنان را طوری بین تیم‌ها پخش می‌کرد که برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌ها رقابت ایجاد شود. البته به این خواسته خود رسیدیم و امروز می‌بینید که چه بازی‌هی زیبا و جذابی در لیگ برگزار می‌شود و هیچ دیدار یک طرفه‌ای را شاهد نبوده‌ایم.

وی افزود: اگر سهمیه‌بندی نمی‌شد امکان داشت یک تیم که بضاعت مالی خوبی داشت تمام بازیکنان برتر کشور را به خدمت می‌‌گرفت. در این صورت آیا برای سایر تیم‌ها انگیزه‌ای باقی می‌ماند.

غمناک در مورد رقابت‌های هفته پایانی گفت: دیدارهای هفته پایانی در سطح بالایی در حال برگزاری است و با توجه به شکست پرسپولیس صدرنشین مقابل آکادمی تنیس پارسیان، رقابت قهرمانی در هفته پایانی لیگ برتر تنیس داغ‌تر شد. البته فینال اصلی روز جمعه بین پرسپولیس و البرزگاز برگزار می‌شود و قرار است با پایان این دیدار و مشخص شدن قهرمان، مراسم باشکوهی را برای اختتامیه لیگ برگزار کنیم.

رئیس سازمان لیگ تنیس در خصوص حضور بازیکنان خارجی و اینکه این موضوع تا چه اندازه به پیشرفت تنیس کشور کمک می‌کند، گفت: نمی‌توان به صورت مقطعی در این خصوص قضاوتی داشت اما سطح کیفی مسابقات را بالا می‌برد. حضور بازیکنان با کیفیت خارجی باعث به وجود آمدن انگیزه و تلاش بیشتر در نزد بازیکنان داخلی نیز می‌شود تا بتوانند خودشان را در میادین نشان دهند.

وی در پایان گفت: واقعاً جای شاهین خادان در رقابت‌های لیگ برتر امسال خالی بود. جای خالی او کاملا محسوس شد و حیف شد که وی در رقابت‌های امسال حضور پیدا نکرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها