کد خبر: ۱۹۰۱۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۲۶ آذر ۱۳۹۲

نتایج یک نظرسنجی نشان داد که بیشتر فلسطینی‌ها پیش‌بینی می‌کنند که مذاکرات صلح میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی فلسطین الآن، بر اساس نتایج این نظرسنجی که توسط مرکز افکارسنجی فلسطین انجام شد و در آن 1000 شهروند فلسطینی مشارکت کردند، مشخص شد که 57.7 درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند که مذاکرات میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی به شکست می‌انجامد.

43.7 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نیز مخالفت خود را با درخواست بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای حضور در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و سخنرانی در ‌آنجا، اظهار کردند.

در همین راستا، نبیل کوکالی، رئیس مرکز نظرسنجی فلسطین اظهار داشت: بیشتر فلسطینی‌ها بر این باورند که مذاکرات کنونی میان مسئولان فلسطینی و اسرائیلی که در 30 ژوئیه آغاز شد، به بن‌بست رسیده است و با توجه به لجاجت‌های تل‌آویو و ادامه شهرک‌سازی‌ها، دیگر نیازی به ادامه این مذاکرات وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر فلسطینی‌ها پیش‌بینی می‌کنند که درگیری‌های جدیدی با اسرائیل رخ دهد و به همین دلیل از وقوع این دست درگیری‌ها احساس نگرانی می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها