کد خبر: ۱۹۰۰۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
محمد هاشمی گفت: روحانی در گزارش خود زمان زیادی را به نقد عملکرد دولت گذشته اختصاص داد و شاید این نوع آمار دادن تداعی‌کننده رفتار دولت احمدی‌نژاد باشد.
به گزارش 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»؛ مدتی از ارائه گزارش 100 روزه روحانی می گذرد، اما انتقادات به نحوه ارائه آن همچنان ادامه دارد. شیوه ارائه گزارش 100 روزه رئیس جمهور در صدا و سیما تقریباً به مذاق هیچ فرد منصفی خوش نیامد، روحانی که در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری تاکید کرده بود، با علم وجود تمام مشکلات در مسیر دولت، قدم در راه ریاست جمهوری گذاشته و این مشکلات را در آینده بهانه نخواهد کرد، گویا سخنانش را کمی زود به باد فراموشی سپرده است.

 

انداختن توپ تمام مشکلات پیش روی دولت یازدهم به زمین دولت دهم سبب شد که حتی هواداران دولت تدبیر و امید هم صدایشان بلند شود.

 

محمد هاشمی، مسئول دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گویی با بیان این‌که عملکرد آقای احمدی‌نژاد و دولت گذشته مناسب نبود، تاکید کرد: به نظر من آقای روحانی در گزارش خود زمان زیادی را به نقد عملکرد دولت گذشته اختصاص داد و شاید این نوع آمار دادن تداعی کننده رفتار دولت آقای احمدی‌نژاد باشد.

 

آیا آقای حقوقدان نمی داند که انداختن توپ به زمین دولت گذشته که دستش از همه جا کوتاه است و تنها ارائه لیستی از مشکلات نمی تواند راهگشای مشکلات مردم باشد؟

 

گویا باید رئیس جمهور محترم و تیم با سابقه طولانی هیئت دولت طرحی نو در نحوه ارائه خدمات و بیان مشکلات دراندازند تا روزی فرا نرسد مردم نسبت به قول و وعده هایی که آقای روحانی داده، ناخرسند شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها