کد خبر: ۱۸۹۷۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۹     ۱۱ شهريور ۱۳۹۰
با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس نهم تکاپوی نمایندگانی که تا کنون مردم را فراموش کرده اند زیاد شده است و به هر مناسبتی  سعی در جلب آرای مردم هستند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، جهانبخش امینی نماینده کرمانشاهی عضو فراکسیون اقلیت یکی از این نماینده ها است که طی روزهای اخیر پیامک های زیادی را به مناسبت تبریک عید فطر با نام خود ارسال کرده است.

این نماینده که پیش از این هیچ گاه از این کارها انجام نداده بود به تمامی شماره های 0918که در شهر کرمانشاه ثبت شده است پیامکی در خصوص تبریک عید فطر با امضای انتهایی "جهانبخش امینی" نماینده کرمانشاه فرستاده است.

جالب آنکه اخبار موثق از نردیکی این نماینده اقلیت با جاسبی حاکی از آن است که وی اخبرا برای یک دانشجوی غبر کرمانشاهی در اخذ دروس عمومی! مشکل داشته است نامه ای را برای همکاری با این دانشجو خطاب به عبدالله جعفر علی جاسبی نوشته است.
 
http://iusnews.ir/cpanelpage/newspics/amini(3).jpg

امینی در حمایت از جاسبی و دانشگاه آزاد گفته بود: ايراد گرفتن و شعار دادن آسان است ولي خود مردم با ديدن عظمت و پيشرفت دانشگاه آزاد اسلامي از آن حمايت مي کنند. مديريت دانشگاه آزاد اسلامي مصداق عيني همت مضاعف و کار مضاعف است.

جهانبخش امینی پیش از این در انتخابات مجلس  هشتم به عنوان یاران خاتمی شرکت کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها