کد خبر: ۱۸۹۷۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال صبح امروز در غياب 6 بازيکن اين تيم برگزار شد.
تمرين تيم فوتبال استقلال از ساعت 11 امروز در سالن وزنه آکادمي ملي المپيک پيگيري شد.

به گزارش فارس،استقلالي‌ها که امروز برنامه بدنسازي را در دستور کار خود قرار دادند به محض ورود مجموعه ورزشي انقلاب با بازيکنان سابق اين تيم و پرسپوليس روبرو شدند. محمد خاکپور يکي از نفراتي بود که با بازيکنان و کادر فني استقلال به جز قلعه‌نويي که با تاخير به محل تمرين رسيده بود، خوش و بش کرد.

* اعضاي تيم فوتبال پارسه تهران که بازيکناني چون احمد مومن‌زاده، محمد پروين و علي قرباني را در ترکيب تيم حضور داشتند با بازيکنان استقلال برخورد گرم و صميمانه‌اي داشته و براي دقايقي با يکديگر صحبت کردند. احمد مومن‌زاده با آرش برهاني روبرو شد و همچنين وي براي دقايقي با آندرانيک تيموريان صحبت کرد. مهدي رحمتي و عليرضا نيکبخت واحدي نيز با مومن‌زاده برخورد گرمي داشتند و محمد پروين ديگر بازيکن تيم پارسه تهران به محض ديدن قلعه‌نويي به سمت وي رفت و با آنها خوش و بش کرد.

سرمربي تيم استقلال پس از ديدن محمد پروين خطاب به وي حال علي پروين را جويا شد و در خصوص وضعيت تيم پارسه تهران از وي سوالاتي مي‌پرسيد.

* ميرشاد ماجدي که به تازگي از مالزي برگشته است در زمين آبي‌پوشان حضور داشت و مورد استقبال بازيکنان اين تيم قرار گرفت.

* سياوش اکبرپور، خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده، پژمان نوري، پژمان منتظري و ساموئل نفراتي بودند که در تمرين امروز حاضر نشدند. محمد قاضي که ديروز در تمرين حضور نداشت امروز پا به پاي ديگر نفرات تمرين کرد.

* کريم بوستاني که روز گذشته به دليل از دست دادن خواهرش به شهر اهواز سفر کرده است، ديگر غايب تمرين امروز بود.

* سرمربي استقلال به محض رسيدن به محل تمرين از ايمان عالمي و ستار همداني اسامي غايبان تمرين را خواست. وي از ماجدي درخواست کرد تا وضعيت غايبان تمرين امروز را از بازيکناني که در تمرين حضور نداشتند پرس وجو کند.

* احمد جمشيديان امروز در کنار ساير نفرات تيم استقلال به کار با وزنه پرداخت.

* بازيکنان استقلال در مورد گلزني شب گذشته جباري با هم صحبت مي کردند.

تيم فوتبال استقلال در نوبت عصر به استراحت خواهد پرداخت و بازيکنان اين تيم از فردا مجددا برنامه‌هاي آماده سازي خود را پيگيري خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها