کد خبر: ۱۸۹۵۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
مهدی کوچک‌زاده در وبلاگش مطرح کرد
آقای روحانی! قرار نبود شیطان بزرگ در هر حالتی از ملت ایران جواب مناسب دریافت کند.

به گزارش 598، مهدی کوچک زاده در وبلاگ شخصی‌اش نوشت: آقای رئیس جمهور یادتان هست در مراسم تحلیف در حضور نمایندگان ملت ایران فرمودید: «به صراحت می‌گویم اگر پاسخ مناسب می‌خواهید، نه با زبان تحریم، که با زبان تکریم با ایران سخن بگویید».

آقای روحانی! همه ملت ایران شاهد بودند که از ابتدای تلاش‌هایی که در قالب مذاکرات ژنو برای حل مناقشات هسته‌ای صورت گرفت، آمریکایی‌ها جمله احمقانه «همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی روی میز است» از دهانشان نیفتاد!

آقای روحانی! همه دنیا و از جمله ملت ایران شاهد جملات تحقیر آمیز رئیس جمهور آمریکا نسبت به ملت ایران بودند حتی وزیر امور خارجه شما نیز اقرار کرد که: «مایه تأسف است که رئیس‌جمهور اوباما از ادبیاتی استفاده کرد که توهین به مردم ایران است.»

آقای روحانی! خانم وندی شرمن در جلسه مورخ پنجشنبه  سوم اکتبر 2013 کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و در پاسخ به سناتور کورکر به صراحت گفته است: «ما به وضوح به ایرانیان گفته‌ایم که در این مذاکرات ما در باره برنامه هسته‌ای ایرانی‌ها و تحریم‌های مربوط به برنامه هسته‌ای صحبت می‌کنیم و به آنها گفته‌ایم که تحریم‌های موجود مرتبط با رفتار حقوق بشر است؛ رفتار تروریستی آنها همچنان روی میز است و در دست بررسی است».

آقای روحانی! وزیر امور خارجه آمریکا بارها تأکید کرده که در تمامی مراحل مذاکرات با اسرائیلی‌ها در هماهنگی کامل عمل کرده و نظرات آنها را دقیقاً مورد نظر داشته و نتیجه مذاکرات منجر به افزایش امنیت اسرائیل می‌شود!

آقای روحانی! اکنون آمریکایی‌ها در آخرین اقدام خود صریحاً عهد و پیمان خود را، چنانچه قرآن کریم رفتار کفار را پیش‌بینی می‌کند که: «الذین لا ایمان لهم» (کسانی که به سوگندهایشان پایبند نیستند)، زیر پا گذاشته و  بعد از همه تلاش‌هایی که در ژنو صورت گرفت، زبان تحریم دراز کردند و تعدادی شرکت و اشخاص را به لیست تحریم‌هایشان افزودند.

آقای روحانی! قرار نبود شیطان بزرگ در هر حالتی از ملت ایران جواب مناسب! دریافت کند؛ ملت پر افتخار ایران  امیدوار است، بنا به شعار صریحتان در مراسم تحلیف، آمریکایی‌ها پاسخی مناسب با زبان خودشان از شما دریافت کنند و اجازه ندهید رفتار مماشات گونه وزیر امور خارجه در برابر مشتی ماجراجوی قلدر و مایه ننگ بشریت، اینچنین موجب تحقیر ملت ایران شود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها