کد خبر: ۱۸۹۳۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۲۴ آذر ۱۳۹۲
روحانی در دوران تبلیغاتش گفته بود که سفرهای استانی را ادامه خواهد داد،اما فعلا در حد وعده و وعید باقی مانده ، از طرف دیگر هاشمی سفرهای استانی خود را خیلی زودتر از روحانی آغاز کرده و گویا در این سفر ها اهداف خاص خود را دنبال می کند.
598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو» ؛ در دوران تبلیغات دهمین انتخابات ریاست جمهوری ، حسن روحانی بارها اعلام کرد که سفرهای استانی را با سیاستگذاریهای خاص ادامه خواهد داد و بعد از انتخابات و پیروزی بر رقبا نیز بر اجرای همه وعده های انتخاباتی دولت تاکید کرد. اما پیش از اینکه روحانی وعده های انتخاباتی اش را عملی کند ، گویا هاشمی رفسنجانی از وی سبقت گرفته و در تدارک چهارمین سفر استانی خود است.
 
اما در روزهای ابتدایی دولت یازدهم زمزمه رفتن به سفر استانی از دولتی شنیده می شود که پیش از انتخابات گاهی تلویحاً و گاهی صراحتاً برای رفتن به سفر استانی، البته با شیوه خودش، تمایل نشان داده بود؛ روحانی در دوران تبلیغاتش هم گفته بود که سفرهای استانی را ادامه خواهد داد، ولی با شیوه ای متفاوت.
 
اما در طول این چند ماه که از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد هنوز هیچ خبری از سفرهای استانی نیست و فعلاً در حد وعده و وعید باقی مانده و این کمی نگران کننده است که چرا رئیس جمهور به وعده های انتخاباتی خود عمل نمی کند؟!
 
از طرف دیگر هاشمی سفرهای استانی خود را خیلی زودتر از روحانی آغاز کرده و گویا در این سفر ها اهداف خاص خود را دنبال میکند. در خبرها آمده است که هاشمی رفسنجانی در روزهای آتی به کرمان سفر خواهد کرد و در جمع مردم زادگاه خود به سخنرانی خواهد پرداخت. این چهارمین سفر استانی هاشمی در دولت روحانی است. اینکه هاشمی در دولت روحانی، سفرهای استانی دوره ای خود به نقاط مختلف کشور را از سر گرفته است چه معنایی می تواند داشته باشد؟!
 
سفرهای هاشمی همواره دارای حاشیه هایی بوده که کارشناسان مسائل سیاسی ادامه آنرا به صلاح نمیدانند اما درباره سفر اخیر وی به کرمانشاه گفتنیهایی است ؛ رئیس ستاد استقبال از هاشمی به دلیل به مصلحت ندانستن سفر وی در این زمان و البته به دلیل آنچه که به گفته یکی از اعضای همین ستاد "رفتار برخی گروه‌ها و افراد" اعلام شد، از سمت خود استعفا داده بود، شاید فکرش را نمی‌کرد که پیش‌بینی این عضو ستاد استقبال در اولین سخنرانی هاشمی به واقعیت تبدیل شود.
 
هاشمی رفسنجانی بارها هنگام سخنرانی از مردم خواست که اجازه بدهند صحبت‌هایش را ادامه بدهد اما عده‌ای شعار "درود بر خاتمی و سلام بر هاشمی" سر می‌دادند و جمعیت دیگری هم که معلوم بود دل خوشی از اظهارات اخیر هاشمی ندارند با شعار "مرگ بر آمریکا" حرف های او را قطع می‌کردند.
 
در انتها باید گفت ؛ دولت باید هر چه سریع تر سفرهای استانی خود را آغاز کند تا جلوی اینگونه سوء استفاده های مغرضانه گرفته شود، آقای روحانی باید بداند که مردم به ایشان رای دادند نه به شخص دیگری ضمن اینکه ربودن گوی سبقت از دستان روحانی در سفر به استان ها نکته جالبی به نظر نمی رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها