کد خبر: ۱۸۹۰۸۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۲۴ آذر ۱۳۹۲
پیام تبریک رئیس حوزه هنری به عوامل سازنده فیلم «حوض نقاشی»
محسن مومنی شریف موفقیت کسب شده توسط فیلم «حوض نقاشی»در جشنواره آسیا پاسفیک را به گروه سازنده فیلم تبریک گفت و مدعی شد دفاع تمام قد حوزه هنری از فیلم های سالم و نجیب، مسیر سینمای اخلاق مدار را هموارتر از گذشته کرده است .

 

به گزارش خبرگزاری فارس محسن مومنی شریف به دنبال موفقیت فیلم «حوض نقاشی»در جشنواره آسیا پاسفیک،این موفقیت را به گروه سازنده فیلم تبریک گفت.در این پیام آمده است:

خدارا شکر می‌کنم در روزهایی که سینمای ایران خود را برای جشن های پیروزی انقلاب اسلامی آماده می کند، فیلم حوض نقاشی بعد از جایزه ارزشمندی که از دست مردم شریف و هنردوست ایران گرفت، صدرنشین یکی از مهم ترین جشنواره ها و رویدادهای سینمایی دنیا نیز شده و جایزه مضمونی مهمی را دریافت کرده است.

سینمای نجیب ایران ثابت کرده که اگر با مدیریتی مبتنی بر تدبیر و دوراندیشی همراه باشد، می تواند الگوهایی موفق و جریان ساز را به سینمای دنیا و مخاطبان تشنه حقیقت و عدالت و اخلاق عرضه کند. دفاع تمام قد حوزه هنری از فیلم های سالم و نجیب، مسیر سینمای اخلاق مدار را هموارتر از گذشته کرده است. دریافت جایزه ویژه یونسکو در جشنواره آسیا پاسفیک توسط فیلم دوست داشتنی حوض نقاشی نشان می دهد که این جریان فیلمسازی در جامعه نخبگانی دنیا جایگاه رفیع خود را حفظ کرده است.

اینجانب  موفقیت کسب شده را به تهیه کننده محترم جناب آقای منوچهر محمدی، کارگردان هنرمند جناب آقای مازیار میری و گروه سازنده سختکوش فیلم تبریک می گویم و امیدوارم خانواده بزرگ حوزه هنری همواره یاوری دلسوز برای سینمای اخلاق و امید باشند.

لازم به ذکر است فیلم «حوض نقاشی»به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی منوچهر محمدی روزگذشته در جشنواره آسیاپاسفیک موفق شد جایزه ویژه یونسکو را با توجه به مضمون فیلم از آن خود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها