کد خبر: ۱۸۸۷۸۸
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۲۲ آذر ۱۳۹۲
تيم فوتبال پرسپوليس در نيمه نخست ديدار مقابل مس کرمان با برتري به رختکن رفت.
در ادامه ديدارهاي هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال مس از ساعت 15 در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف ميهمانش پرسپوليس رفت که نيمه نخست اين ديدار با گل‌هاي محسن مسلمان (دقيقه 4) و مهرداد کفشگري (دقيقه 16)، دو بر صفر به سود پرسپوليس خاتمه يافت.

بازي با حملات پرسپوليس آغاز شد و در لحظات ابتدايي تعلل شيث رضايي مدافع مس کرمان و سماجت مهدي سيد صالحي سبب شد توپ به خلعتبري رسيده و پاس هوشمندانه اين بازيکن در محوطه جريمه به محسن مسلمان رسيد تا او توپ را وارد دروازه مس کند. با اين گل حملات مس آغاز شد و در مقابل شاگردان دايي هم براي کاستن از فشار حملات ميزبان، بازي تهاجمي را در دستور کار قرار داد.

دقيقه 16 پرتاب اوت حسين ماهيني درون محوطه جريمه دفع شد تا توپ در مقابل مهرداد کفشگري قرار بگيرد و شوت او از فاصله 30 متري وارد دروازه حسن رودباريان شود. با دريافت اين 2 گل بازيکنان مس احتياط را کنار گذاشته و حملات بيشتري را آغاز کردند هر چند پرسپوليس هم از ضد حمله غافل نشد.

شوت‌هاي خارج از چارچوب ترفند ديگر مس براي رسيدن به دروازه پرسپوليس بود. حملات مس تا پايان بازي موقعيت جدي را خلق نکرد و آمدن شجاعي بجاي گودرزي مصدوم تنها رخداد مهم براي مس در نيمه نخست بود. ضربه محسن بنگر در آخرين دقيقه بازي از کنار دروازه مس به بيرون رفت تا بازي با برتري 2 بر صفر پرسپوليس در نيمه نخست خاتمه يابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها