کد خبر: ۱۸۸۳۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۲۰ آذر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي معتقد است نمايندگان ايران در آسيا و کي‌روش نبايد فقط به خودشان نگاه کنند که بايد طرف مقابل را هم در نظر بگيرند. به عقده جلالي حريفان تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا بايد از همگروهي با اين تيم نگران باشند و بترسند.
مجيد جلالي در واکنش به قرعه‌ تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا اظهار کرد: گروه ما گروه خوبي است اما معتقدم که خودمان را بايد به کيفيت‌هايي برسانيم که حريفان ما از همگروه شدن با ما نگران باشند و بترسند. اين کيفيت را در ليگ برتر مي‌توانيم نشان دهيم و بايد آنقدر قدم‌هاي محکم در ليگ برتر برداريم که چنين ديدگاهي را به حريفان القا کنيم.

به گزارش ايسنا ، وي درباره کيفيت حريفان تيمش در ليگ قهرمانان آسيا هم گفت: از اکنون نمي‌شود درباره اين مساله نظر داد چون تنها شناخت ما از حريفان به پيشينه‌ آنها بازمي‌گردد. با شروع مسابقات بهتر مي‌توانيم درباره آنها نظر بدهيم. آنچه شنيده‌ام اين است که گروه ما خيلي سخت است اما نظر خودم اين است که وقتي وارد شرايط پيشرفته‌تري مثل مسابقات بين‌المللي مي شويم بايد خود را براي وضعيت‌هاي مختلف آماده کنيم.

جلالي همچنين درباره اين که براي ترس انداختن در دل حريفان از چه ابزارهايي مي‌شود استفاده کرد، گفت: در دو ماه و نيم باقي مانده تمام بازي‌هاي ما در بروز کيفيت لازم موثر است. همين طور فضاي استاديوم يادگار امام (ره) تبريز خيلي مي‌تواند به ما کمک کند که اميدوارم بتوانيم فضايي را در آن ايجاد کنيم که نگراني را به دل حريفان بيندازيم.

آيا تراکتورسازي براي حضور قدرتمند در ليگ قهرمانان آسيا به تقويت نياز دارد؟ سرمربي تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال که گفت: خدا را شکر در بخش‌هاي مختلف پيشرفت داشته‌ايم اما چون از امروز تا چهار ماه آينده بايد 30 بازي انجام دهيم و اين مساله قطعا فشار زيادي به تيم وارد مي‌کند، اگر بتوانيم دو يا سه بازيکن جديد هم مي‌گيريم.

جلالي در ادامه درباره درخواست کارلوس کي‌روش از نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا براي در اختيار گذاشتن ملي‌پوشان خود در ارديبهشت 93 گفت: اين بحث نياز به برگزاري نشست‌هاي مشترک دارد. به اعتقاد من هيچ کدام از طرفين نبايد فقط به خودشان نگاه کنند که بايد طرف مقابل را هم در نظر بگيرند.

وي در پايان درباره آخرين وضعيت پيوستن جاسم کرار عراقي به جمع تراکتورسازان گفت: آن طور که به من گفته‌اند اين مساله نهايي شده و کرار قطعا به ما اضافه مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها