کد خبر: ۱۸۸۳۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۲۰ آذر ۱۳۹۲
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با تجربه سال قبل حضور ما در سال جدید در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند جرقه‌ای در تاریخ تراکتورسازی باشد.

به گزارش 598،مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تراکتورسازی، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و برخی حواشی اطراف این تیم صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: هم‌گروهی با الاتحاد و العین  امارات را چطور ارزیابی می‌کنی؟

به نظر من در گروه سختی قرار داریم. الاتحاد را از سالهای قبل می‌شناسیم و العین نیز سال قبل در گروه استقلال قرار داشت البته این تیم نسبت به گذشته تغییراتی کرده اما ما با توجه به بازیکنان خوبی که امسال جذب کردیم به هیچ وجه دست و پا بسته نیستیم. می‌خواهیم در این دیدار خارج از خانه امتیازات لازم را بگیریم. ما در دیدارهای خانگی خود با حمایت هوادارانمان می‌توانیم بر هر حریفی غلبه کنیم.

فارس: فکر می‌کنی گروه امسال از دوره قبل برای شما آسانتر است؟

ما سال قبل در حالی وارد مسابقات شدیم که تیممان تجربه این بازی‌ها را نداشت هر چند که نفرات حاضر در تیم اکثراً سابقه حضور در لیگ قهرمانان را داشتند. این تجربه امسال از لحاظ فکری و روانی کمک زیادی به ما خواهد کرد تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و روانتر کار کنیم.

فارس: به نظرت بتوانید به مرحله بعد صعود کنید؟

این مسئله بسیار سخت است، تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و در این اندیشه هستیم با کسب امتیازات خانگی و نتیجه در یک دیدار خارج از خانه بتوانیم شرایط صعودمان را به مرحله بعد فراهم کنیم. فکر می‌کنم عملکرد ما در سال دوم لیگ قهرمانان جرقه‌ای در تاریخ تراکتورسازی خواهد بود.

فارس: در حال حاضر به صدر جدول لیگ برتر رسیدید، چقدر شانس برای تداوم این موقعیت برای تراکتورسازی قائل هستید؟

در اینجا مسئولیت بازیکنان بزرگتر و با تجربه تیم سنگین است. همچنین کادر فنی باید تلاش کند تا در کنار بازیکنان برنامه خوبی برای تداوم این عملکرد داشته باشد. هواداران نیز باید حمایت خود را ادامه دهند تا بتوانیم به حضور خود در صدر جدول تداوم ببخشیم.

 

فارس: دلیل حضور کم تعداد هواداران در دیدار مقابل گسترش فولاد چیست؟

در روز مسابقه هوا خیلی سرد بود و ما پس از گذشتن 30 دقیقه از مسابقه تازه بدن‌هایمان گرم شد. البته در نظر بگیرید که دائم کمیته انضباطی هواداران را تهدید می‌کند و این باعث ناراحتی اعضای تراکتورسازی می‌شود. آیا فقط در تبریز شعار داده می‌شود؟ در تمام دنیا هزینه می‌کنند تا هواداران به ورزشگاه بیایند اما هواداران ما با این امکانات و شرایط سخت به ورزشگاه می‌آیند آن وقت با تهدیدها و جریمه‌های مختلف آنها را مورد اذیت قرار می‌دهند. شما به هر ورزشگاهی در ایران بروید می‌بینید که برخی شعارها داده می‌شود اما متأسفانه فشار روی تراکتورسازی است. باید کار فرهنگی و کارشناسی انجام شود. با کسر امتیاز نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود. فکر می‌کنم از سال بعد تیم‌ها باید 4 - 5 امتیاز را برای این فصول کنار بگذارند. این عملکرد را امسال در پیش گرفتند اما چه حاصلی به همراه داشته است؟ شنیدم در دیدار ملوان و داماش اتفاقات زیادی افتاده است اما چه برخوردی می‌شود؟ هواداران بسیار دلخور هستند و اینکه پس از هر بازی بخواهند روی آنها فشار بیاورند اصلا زیبا نیست. هواداران پشتوانه ما هستند اما می‌خواهند آنها را از ما بگیرند که در آن صورت تراکتورسازی بی‌هویت می‌شود.

فارس: دیدار مقابل ذوب‌آهن را چطور ارزیابی می‌کنی؟

صددرصد بازی سختی در پیش داریم، ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس نشان داد که تیم توانمندی است و به هیچ وجه حضور در این جایگاه حق آنها نیست. این تیم هافبک‌های قدرتمندی دارد و برنامه‌ریزی کردیم تا انشاء‌الله بتوانیم پیروز شویم.

فارس: به نظر می‌رسد تراکتورسازی دچار مشکلات مالی شده است.

این مشکل از ابتدای فصل وجود داشت و در این هفته‌ها بیرون زد و همه متوجه شدند. به هر حال باشگاه در تلاش است تا این مسئله را برطرف کند و به ما قول دادند تا یکی دو هفته دیگر این موضوع به اتمام برسد. به هر حال به تعهدات تا حدودی عمل شده اما نه به صورت کامل انشاء‌الله به زودی از این حاشیه بی‌پولی نیز جدا خواهیم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها