کد خبر: ۱۸۸۱۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
کمک به فنونی زاده برای ترک اعتیاد
سرمربی استقلال در اقدامی تحسین برانگیز هزینه های ترک اعتیاد یکی از پیشکسوتان استقلال را تقبل کرد.

به گزارش 598 به نقل از دانا، امیر قلعه نویی سرمربی استقلال نزد هواداران تیمش بسیار محبوب است. هرچند گاهی اوقات به برخی از حرف ها و رفتارهای او  به ویژه در قبال خبرنگاران انتقادهایی وارد است اما قلعه نویی به جز اینکه از نظر فنی یک مربی کاربلد و مسلط است و پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران هم هست در زمینه کارهای خیرخواهانه نیز معمولا پیشقدم است. کارهایی که شاید کمتر رسانه ای شود و خودش دوست ندارد در این زمینه خیلی سخن بگوید اما او این کارها را هم انجام می دهد.

از یک فرد آگاه شنیدیم که قلعه نویی مدتی است که هزینه ترک اعتیاد مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال را پرداخت می کند و در تلاش است که او را به زندگی عادی برگرداند. فنونی زاده بازیکنی با سابقه ملی است اما متاسفانه در دام اعتیاد گرفتار شده است و اکنون سرمربی استقلال در اقدامی تحسین برانگیز و خیرخواهانه هزینه های درمانش را پرداخت کرده است. فنونی زاده نیز اکنون داوطلبانه شب ها در کمپ ترک اعتیاد اقامت می کند تا از شر غول اعتیاد خلاص شود.

به گزارش دانا، اهالی فوتبال در زمینه کارهای خیر و نیکوکارانه همواره پیشقدم بوده و هستند ولی شاید این مسایل به دلیل پرهیز از خودنمایی و ریا خیلی در رسانه ها بازتاب نداشته است وگرنه امثال قلعه نویی در فوتبال کم نیستند. چهره های مشهوری که همیشه برای اقدام خیرخواهانه پیشقدم هستند. گاهی اوقات باید این اخبار را منتشر کرد تا مشخص شود فوتبال زیبایی هایی هم دارد که بسیار دلنشین است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها