کد خبر: ۱۸۷۷۸۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
آحرين تمرين تيم فوتبال استقلال قبل از ديدار با کاسپين قزوين در کمپ زنده ياد حجازي برگزار شد.
تيم فوتبال استقلال آخرين تمرين خود را قبل از ديدار مقابل کاسپين قزوين از ساعت 15 و 30 دقيقه در کمپ زنده ياد حجازي پيگيري کرد.

به گزارش فارس،در تمرين امروز آبي‌پوشان احمد جمشيديان و محمدمهدي نظري حضور نداشتند و اين دو بازيکن به همراه خسرو حيدري غايبان استقلال را در ديدار فردا تشکيل خواهند داد.

* قبل از شروع تمرين امروز هاشم بيک‌زاده در خصوص اظهارنظر سرمربي تيم کاسپين قزوين در مورد خودش با خبرنگاران صحبت مي‌کرد. وي از گفته‌هاي سرمربي تيم قزويني متعجب شده بود و دليل اين موضوع را مي‌پرسيد.

* پژمان نوري امروز به همراه مهرداد اولادي به محل تمرين آمد. در همان ابتداي تمرين نوري از اولادي خواست تا درون دروازه بايستد تا به وي پنالتي بزند که مهاجم استقلال در يکي دو صحنه ضربات نوري را مهار کرد.

* «حشام» کودک استقلالي که معمولا در تمرينات اين تيم حاضر مي‌شود و امير قلعه‌نويي به او لقب مهدي آينده فوتبال ايران را داده است، قبل از آغاز تمرين با حنيف عمران‌زاده مشغول فوتبال بازي کردن بود. بازيکنان تيم استقلال به شدت نسبت به اين کودک علاقمند هستند و در تمرين با او شوخي مي‌کنند. نکته جالب اينجا است که وقتي قلعه‌نويي وارد زمين شد به محض ديدن اين کودک به سمت او رفت دستي بر سر او کشيد و از وي خواست تا با او فوتبال بازي کند. قلعه‌نويي يکي دو ضربه به سمت اين کودک زد و سپس راهي محل تمرين شد.

* جي لويد ساموئل بازيکن سيه چرده استقلال که طي چند روز گذشته با کلاهي سفيد رنگ تمرين مي‌کرد، امروز کلاه را از سر خود برداشت و مدل موهاي اين بازيکن جلب توجه مي‌کرد. ساموئل هفته گذشته با يک مدل موي ديگر به محل تمرين آمده بود و امروز با سيماي جديد در کنار ديگر بازيکنان تمرين کرد که اين بازيکن شباهت بسيار زيادي به «بالوتلي» پيدا کرده بود.

* در ابتداي تمرين سرمربي استقلال بازيکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. وي خطاب به بازيکنان گفت شناختي از حريف نداريم و مطمئنا آنها مقابل ما انگيزه دارند و اين طور که تحقيق کرده‌ايم تنها در مسابقاتشان سه گل خورده‌اند. از شما مي‌خواهم فردا بازي را جدي بگيريد تا کار در 90 دقيقه تمام شود.

* مرتضي هاشمي‌زاده مهاجم اسبق تيم استقلال در تمرين امروز تيم حاضر بود. وي با حکم کميته انضباطي دو جلسه از همراهي تيمش محروم و يک ميليون تومان جريمه شده است.

* با وجود آنکه تمرين تاکتيکي امروز 45 دقيقه بيشتر زمان نداشت اما خود قلعه‌نويي نيز در کنار ديگر بازيکنان پا به توپ شد و با آنها به صورت جدي بازي مي‌کرد. وي چهره‌اي خندان داشت و با همان چهره خندان خود تذکرات لازم را به بازيکنان منتقل مي‌کرد.

* سيدمهدي رحمتي امروز تنها براي دقايقي کوتاه زير نظر بابازاده کار کرد. وي سپس به ديگر بازيکنان خود اضافه شد و در فوتبال آقاوسط و کارهاي تاکتيکي حضور داشت. از سوي ديگر سيدحسين حسيني که احتمال دارد فردا درون دروازه بايستد تمرينات ويژه‌اي را زير نظر مربي گلرهاي استقلال انجام داد.

* منصور پورحيدري، شاهرخ بياني، سيروس دين‌محمدي و عليرضا اکبرپور که هواداران استقلال به او لقب «هرکول جيبي» داده بودند در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند.

* مهرداد حسيني نيز که در تمرين دو روز پيش آسيب ديده بود امروز در کنار ديگر بازيکنان تمرين کرد.

* قرار است بازيکنان تيم استقلال بعد از پايان تمرين راهي هتل اوين شوند تا اردوي پيش از بازي را برگزار کند. ميرشاد ماجدي سرپرست تيم استقلال در بازي فردا غايب خواهد بود و اميرحاج‌قاسم مربي بدنساز آبي‌پوشان سرپرستي اين تيم را بر عهده خواهد داشت.

ديدار تيم‌هاي استقلال و کاسپين قزوين از مرحله يک شانزدهم نهايي مسابقات جام حذفي فردا در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها