کد خبر: ۱۸۷۵۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
دارنده مدال برنز وزن 84 کیلوگرم جهان و المپیک معتقد است که نبود ملی‌پوشان در لیگ کشتی از نظر بدنی به نفع‌شان است.

احسان لشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از نظر حرفه‌ای کار مثبتی بود که ملی‌پوشان در لیگ، کشتی نگیرند. بعد از فشار المپیک و رقابت‌های جهانی مجارستان اگر قرار بود در لیگ هم حضور داشته باشیم از نظر بدنی با مشکل مواجه می‌شدیم چون بدن‌مان واقعا در فشار بود و وضع بدی پیدا می‌کرد.

وی افزود: امسال هم بازی‌های آسیایی و هم رقابت‌های جهانی در پیش است. باید آمادگی بدنی ملی‌پوشان حفظ شود تا آسیب نبینند. امسال سال اولی بود که این قانون اجرا می‌شد که نواقصی هم داشت و مطمئنا در سال‌های آینده برطرف می‌شود. مثلا از نظر مالی ملی‌پوشان ضرر کردند که البته امیدواریم با قول‌هایی که داده شده در روزهای آینده مشکلات برطرف شود.

لشگری همچنین درباره میزان آمادگی خودش گفت: من مرتب تمرین می‌کنم و در اردوی آخر تیم ملی هم حضور داشتم. مطمئنا به اردوی بعدی که هفته آینده برگزار می‌شود خواهم رفت. البته به خاطر مصدومیت پا فعلا نمی‌توانم تمرین کشتی کنم اما تمرین‌های بدنسازی، فیزیوتراپی و ریکاوری انجام می‌دهم و فکر می‌کنم تا یک ماه آینده بتوانم تمرین کشتی را آغاز کنم. درباره حضور در رقابت‌های مختلف مثل جام تختی هم تابع کادر فنی هستم. هر جا بگویند کشتی بگیر، هستم و هر جا بگویند نگیر کشتی نخواهم گرفت.

دارنده مدال برنز المپیک لندن درباره رقابت‌های لیگ برتر کشتی امسال اظهار کرد: لیگ بدی نداریم. البته بچه‌های ما باید همت خود را بیشتر کنند تا در مقابل کشتی‌گیران خارجی نتایج بهتری بگیرند. با حضور رسول خادم و در تیم ملی و تفکرات مثبت او مدتی است که روس‌ها از کشتی‌گیران ایران می‌ترسند و به ایرانی‌ها می‌بازند و نباید این قضیه برعکس شود. حالا هم در لیگ کشتی‌گیران ایرانی باید بتوانند با موفقیت در مقابل روس‌ها، این وضعیت را حفظ کنند تا در میادین بین‌المللی کارمان سخت نشود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها