کد خبر: ۱۸۶۸۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۴ آذر ۱۳۹۲
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص طلب سپاهاني ها گفت: «هزار تومان هم نگرفتم چه برسد به 50 میلیون.»

598، روز گذشته خبري منتشر شد مبنی بر اینکه شایعاتی شنیده شده که به نظر می رسد  قاسم دهنوی در بازی مقابل ذوب آهن محروم خواهد بود و به خاطر پرداخت نکردن طلب سپاهان نمی تواند تیمش را در بازی روز جمعه همراهی کند.

 

ماجرا از این قرار بوده که پرسپولیسی ها مدعی شدند طلب سپاهان را به دهنوی پرداخت کرده اند و این بازیکن باید این پول را به سپاهانی ها می داده و از این کار امتناع کرده است.

 

در جديدترين اظهارات دهنوي، این بازیکن هم از خود دفاع کرد و گفت: «باشگاه پرسپولیس باید 50 میلیون به باشگاه سپاهان پرداخت می کرد که تا امروز این مبلغ پرداخت نشده. در رسانه ها خواندم که باشگاه گفته این پول را به من پرداخت کرده اما من تا امروز هزار تومان هم از باشگاه نگرفته ام و همه این حرف ها شایعه است.»

 

دهنوی در مورد اینکه احتمال محرومیتش برای بازی با ذوب آهن وجود دارد خاطرنشان کرد: «این دیگر به من ارتباطی پیدا نمی کند. باشگاه باید پول را به سپاهانی ها پرداخت می کرده و نکرده. اگر محروم شوم هم باشگاه مسئول است نه من.»

 

هافبک جنجالی سرخپوشان که ابتدای فصل با روشی غیرمعمول و پرسروصدا به این تیم پیوسته بود در پایان از نحوه پرداختی های باشگاه گله کرد و معتقد بود در این تیم پول به مساوات بین همه تقسیم نمی شود و عده ای از بازیکنان بخش عمده قرارداد خود را گرفته اند، در حالی‌که او حتی یک هزار تومانی از رویانیان دریافت نکرده است.

بانك ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها