کد خبر: ۱۸۶۸۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۴ آذر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن گفت: «نمي‌دانم كسي ما را نفرين يا طلسم كرده كه نمي‌توانيم نتيجه بگيريم.»

598، ذوب‌آهن همچنان در بحران به سر مي‌برد و براي خارج شدن از بحران چاره‌اي جز بردن پرسپوليس آن هم در ورزشگاه آزادي ندارند. مهدي رجب‌زاده اميدوار است اين اتفاق بيفتد و معتقد است چاره‌اي جز بردن حريف نامدار خود ندارند. او به زدن دهمين گل خود به پرسپوليس هم فكر مي‌كند.

 

* مي‌توانيد از بحران خارج شويد؟

- چاره‌اي جز بردن پرسپوليس نداريم. در مقابل استقلال صنعتي با بدشانسي مواجه شديم و در يكي از بهترين بازي‌هاي‌مان نتيجه را واگذار كرديم. با اين حال شانس آورديم كه تيم‌هاي نزديك به ما هم باختند و نتوانستند بازي‌هاي خود را ببرند. با نتايجي كه در ديدارهاي اخير به دست آورديم در بازي با پرسپوليس چاره‌اي جز بردن حريف نامدارمان نداريم.

 

* پرسپوليس هم با توجه به شكست هفته قبل چاره‌اي جز بردن شما ندارد؟

- در نيم‌فصل دوم ديگر بازي راحت وجود ندارد. ما هم به دليل شرايط سختي كه داريم از بازي با پرسپوليس هيچ واهمه‌اي نداشته و خارج از حساسيت اين ديدار فقط براي برد پا به ميدان مي‌گذاريم.

 

* در ديدار با استقلال صنعتي هم پنالتي خراب كردي!

- خيلي كم پيش آمده بود كه من پنالتي خراب كنم اما در دقيقه 85 به شكلي بسيار عجيب پنالتي‌ام گل نشد. شايد هم اين پنالتي امتحاني براي من بود. هنوز هم متوجه نشده‌ام كه چطور به استقلال صنعتي باختيم، آن هم در حالي كه اين تيم در مقابل فرصت‌هاي بي‌شمار ما فقط 2 شانس گل داشت. استقلالي‌ها ما را به شكلي بسيار عجيب بردند، آن قدر عجيب كه باورمان نمي‌شد بازي را باخته‌ايم. نمي‌دانم كسي ما را نفرين يا طلسم كرده كه نمي‌توانيم نتيجه بگيريم.

 

* مقابل پرسپوليس اين طلسم مي‌شكند؟

- در بازي با پرسپوليس بايد برنده شويم. در واقع اگر طلسم‌مان با دست هم باز نشود با دندان اين گره را باز مي‌كنيم. قطعا با برتري مقابل پرسپوليس دوره ناكامي و بدشانسي ما تمام شده و از اين وضعيت بحراني خارج مي‌شويم.

 

* فكر مي‌كني اين بار هم بتواني دروازه پرسپوليس را باز كني؟

- تا به امروز 9 گل با تيم‌هاي مختلف به پرسپوليس زده‌ام اما باور كنيد الان فقط به اين فكر مي‌كنم كه پنالتي از دست رفته‌ام مقابل استقلال صنعتي را جبران كنم و به گونه‌اي كار كنم كه برنده شويم. در اين بازي اولويت اصلي‌ام 2 رقمي شدن تعداد گل‌هايم مقابل پرسپوليس نيست.

 

* پرسپوليس فرصت مناسبي براي خارج شدن ذوب‌آهن از بحران است؟

- به هر حال به دليل شرايطي كه داريم دنبال يك نقطه شروع مي‌گرديم و ان‌شاءا... نقطه شروع ما براي بازگشت بازي با پرسپوليس خواهد بود.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها