کد خبر: ۱۸۶۷۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۱۴ آذر ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال فولاد سپاهان از تصمیم این تیم برای جذب یک مهاجم مطرح در سطح بین‌المللی به جای جالوویچ طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش 598،زلاتکو کرانچار  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: قرارداد جالوویچ رو به پایان است و یک قرارداد خوب از یک تیم اروپایی دارد، از این جهت اگر وی از تیم جدا شود سعی می‌کنیم در فصل نقل و انتقالات بین‌المللی یک یا دو مهاجم خوب و به نام جذب کنیم.

وی اظهار کرد: تیم سپاهان بازیکنان بسیار خوبی هم در رده جوانان دارد که منتظر ورود به تیم بزرگسالان هستند و بازیکنان موثری هم هستند.

سرمربی تیم سپاهان با پذیرفتن این موضوع که تیمش در خط حمله مشکل دارد، اظهار امیدواری کرد جواهیر سوکای نیز به زودی دوران مصدومیت خود را طی کند و به تیم بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: در خرید فصل‌های پیش نیز بازیکنانی خریداری کردیم که نتوانستند خودشان را با تیم و شرایط اصفهان هماهنگ کنند و امیدوارم آرش افشین در بازی امروز بتواند در برابر استقلال اعتماد ما را جلب کند و بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد.

کرانچار افزود: تیم سپاهان با اینکه از نبود یک گل زن تمام عیار رنج می‌برد، از ابتدای فصل تاکنون توانستیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم، البته گل‌هایی را هم نزدیم که همین باعث شد تا امتیازات زیادی را از دست بدهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها