کد خبر: ۱۸۶۳۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
سخنگوی هیئت مدیره باشگاه خبر داد:
سخنگوی هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: اگر استانداری مخالفت نمی کردسهامداران ، باشگاه تراکتورسازی را منحل می کردند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا جواد دلفاکار سخنگوی هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی که در هفته دوم لیگ برتر بازیکنان تیمش را به کم کاری متهم کرده بود این مرتبه سخنانی بر زبان آورده که بسیار جنجالی تر است.

دلفاکار در گفت و گو با یک روزنامه سیاسی اظهار داشت: متاسفانه مشکلات مالی زیادی داریم و فعلا هیچ چیز حل نشده است. سهامداران تراکتورسازی صنعت را به فوتبال ترجیح می دهند و طرز فکر آنها این است که چرا یک کارگر کارخانه باید ماهیانه 600 هزار تومان حقوق بگیرد و بازیکن فوتبالیک میلیارد تومان دستمزد داشته باشد. اگر استانداری مخالفت نمی کردسهامداران ، باشگاه تراکتورسازی را منحل می کردند. تنها راه نجات تراکتورسازی از این شرایط عضویت شهردا در هیئت مدیره باشگاه است.

به گزارش دانا، به نظر می رسد این سخنان آغاز چالشی جدید برای تراکتورسازی تیم محبوب تبریزی و آذری زبان هاست. تراکتورسازی در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر ایران است و حرف های سخنگوی هیئت مدیره باشگاه می تواند این تیم را وارد حاشیه ای جدید بکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها