کد خبر: ۱۸۶۳۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۲ آذر ۱۳۹۲
دروازه بان ملي پوش سپاهان چراغ خاموش به ركورد كلين شيت نيلسون نزديك مي‌شود.

به گزارش 598 به نقل از سرويس ورزشي جام نيوز، در بین دروازه بانان حاضر در لیگ سیزدهم نیلسون کوریا دروازه بان پرسپولیس با ۱۰ کلین شیت در شانزده هفته همچنان در صدر قرار دارد و شکست قرمزها در تبریز که با تک گل کریم انصاری فرد مهاجم تراکتورسازی حاصل شد این فرصت را در اختیار رحمان احمدي قرار داد تا فاصله خود را با نیلسون کمتر کند.

 

رحمان احمدی دروازه بان سپاهان برای هشتمین بار در ليگ جاري موفق به كلين شيت شد. احمدي كه استارت بدي در ابتداي فصل زده بود به روزهاي آرماني برمي‌گردد و احتمالا با حفظ همين روند، جايگاهش در تيم ملي را هم پس خواهد گرفت.

 

او رقباي سختي مانند دانيال داوري دارد كه در بوندس ليگا فيكس بازي مي كنند. حالا هم كه خبر از بازگشت احتمالي مهدي رحمتي به اردوي تيم ملي شنيده مي‌شود. احمدي بايد تلاشش را همين‌طور ادامه دهد تا مانند بازي مقابل كره بتواند دل مردم را شاد كند. گويا با اين آمار و ارقام خيز او هم براي رفتن به جام جهاني و ايستادن درون چارچوب دروازه ايران باشد.

 

البته در این جدول محمد باقر صادقی دروازه بان سایپا هم با ثبت هشت بازی بدون گل خورده به عنوان رقیبی جدی برای پیشی گرفتن از رحمان و نیلسون حضور دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها