کد خبر: ۱۸۵۷۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۱۰ آذر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال با یکی از معاونانش درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا جلسه معاونین باشگاه استقلال امروز در محل این باشگاه برگزار شد. اگرچه روی سایت باشگاه استقلال از قول علی جباری و منصور پورحیدری مصاحبه‌هایی منتشر شد و این دو پیشکسوت و بزرگ استقلال گفتند که جلسه شورای معاونین بسیار خوب بود و این دور هم جمع شدن‌ها برای باشگاه لازم است اما گفته می‌شود محیط جلسه خیلی هم دوستانه نبوده است.

شنیدیم که علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با امیر عرب یکی از معاونان باشگاه درگیری لفظی پیدا کرده است. آنطور که نقل شده ظاهرا علی فتح‌الله‌زاده به معاونانش گفته از شما انتظار درآمدزایی داشته‌ام ولی هیچ کدام شما در این زمینه کمک نکرده‌اید. همین مسئله باعث عصبانی شدن امیر عرب شده است و او هم با لحنی نه چندان دوستانه به مدیرعامل باشگاه گفته است من از جیب خودم هم برای استقلال خرج کرده‌ام  و حالا هم این حرف را از شما می‌شنوم!

به گزارش دانا، باشگاه استقلال در حال حاضر درگیر مشکلات مالی شدید است و حتی همین مسئله باعث شد که گوران لاوره بازیکن صربستانی از ایران برود و علیه باشگاه استقلال مصاحبه‌های تندی انجام بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها