کد خبر: ۱۸۵۶۶۳
زمان انتشار: ۰۸:۲۶     ۱۰ آذر ۱۳۹۲
به گزارش 598، حضور "ندا سپانلو" به عنوان یکی از مجریان برنامه گزارش صدمین روز دولت یازدهم یک اتفاق تازه بود، سپانلو که فعالیتش را از سال ۷۷ در معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما شروع کرده، اولین مجری خانم در چنین برنامه‌ای است و به اعتقاد بسیاری از صاحب‌نظران تلویزیونی، به عنوان یک پرسشگر در مقابل رئیس‌جمهور خوب ظاهر شد.

به گزارش جهان، سپانلو با اشاره به اینکه واقعیت این است که وقتی برای این برنامه دعوت شدم، اصلا به این مساله فکر نکردم که از یک مجری خانم دعوت به همکاری شده است، گفت: فکر کردم به این دلیل از من دعوت شده که این سال‌ها در زمینه اقتصاد در رسانه فعال بوده‌ام و در اجرای تلویزیونی و برنامه‌های اقتصادی تجربه دارم.

وی در پاسخ به اینکه چرا در گفتگو با دکتر روحانی از چالش با ایشان پرهیز کردید، اظهار داشت: برای این‌که این برنامه کاملا گزارشی بود و آقای روحانی قرار بود در تلویزیون عملکرد صد روزه دولت یازدهم را به اطلاع مردم برساند. ضمن این‌که حجم آمار و اطلاعات و زمان محدود برنامه اجازه چالش و بحث را به ما نمی‌داد.

این مجری تلویزیون افزود: من تا به حال مصاحبه‌های زیادی با مسئولان داشتم، اما واقعیت این است که آقای روحانی از معدود کسانی بود که وقتی با ایشان صحبت می‌کردم به این نتیجه رسیدم که چیزی را از حفظ نکرده‌اند، بلکه همه مسائل را فهم و درک کرده‌اند. سپانلو در پاسخ به اینکه در طرح سوالات و شیوه بیان موفق‌تر از آقایان شهیدی‌فرد و احمدی ظاهر شدید. برای این کار تمرین کرده بودید، بیان داشت: از سال ۱۳۷۷ که در سازمان صدا وسیما فعالیت می‌کنم چه در معاونت سیاسی، چه در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، همواره به عنوان سردبیر و پژوهشگر فعالیت کرده‌ام و اگر قابلیتی بروز داده‌ام به تجربیاتم برمی‌گردد و مبتنی بر سوابق من است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها