کد خبر: ۱۸۵۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۶ شهريور ۱۳۹۰

فرزند ارشد رهبر معارضان بحرين با تشريح نحوه شكنجه بازداشت شدگان در سلول‌هاي آل خليفه از مشاركت مستقيم فرزند پادشاه بحرين در شكنجه و باز جويي از رهبران معارضان خبر داد.

 
"علي المشيمع" فرزند ارشد شيخ "حسن المشيع" رهبر معارضان بحرين كه هم اكنون در زندان‌هاي آل خليفه به سر مي‌برد در گفت‌وگو با خبرنگار بين‌الملل فارس از ملاقات مادر و خواهرانش با پدر در بندش خبر داد و گفت: وضعيت پدرم در زندان هيچ تغييري نكرده و او در حال سپري كردن محكوميتش به حبس ابد است. 
 
*رنج بيماري مزيد بر دردهاي بازداشت شدگان منامه
 
وي با بيان اينكه پدرش از بيماري ديابت رنج مي‌برد، افزود: متوجه شديم كه زندانبانان ملاحظه بيماري و سالخوردگي پدرم را نمي‌كنند و چنين امري شرايط اين شيخ پير را سخت‌تر كرده است. ساير بازداشت شدگان نيز از چنين مشكلاتي رنج مي‌برند.
 
المشيمع تاكيد كرد هنگامي كه معاينه پدرش ضروري و اورژانسي شود؛ چشم بسته به بيمارستان برده مي‌شود و در طول دوره‌هاي درمان و معالجه چسم بسته مي‌ماند و نه تنها از سير درمان اطلاعي ندارد؛ بلكه هيچ آشنايي با كادر درمان ندارد و حتي تشخيص پزشك بحريني وي متفاوت با تشخيص پزشك انگليسي اوست كه سابقا در لندن تحت مراقبت و درمان وي بود. 
 
*نگراني خانواده بازداشت شدگان از احتمال حذف فيزيكي اسرا در زندان‌هاي آل خليفه
 
 
وي با ابراز نگراني نسبت به وضعيت سلامتي پدر سالخورده‌اش در زندان‌هاي منامه گفت: نسبت قند خون پدرم بسيار بالا است و با توجه به سهل انگاري مقامات منامه به بيماري وي نگراني‌ ما و پيروانش را صد چندان كرده است. زيرا دولتمردان بارها زندانيان امروزي را به حذف فيزيكي تهديد كرده بودند.
 
المشيمع با بيان اينكه بازداشت شدگان انقلاب بحرين با آزادگي و جوانمردي در زندان به سر مي‌برند و ملت اين كشور را به تداوم اعتراضات براي سرنگوني رژيم آل خليفه دعوت مي‌كنند؛ گفت: رژيم آل خليفه بارها نيت خود براي از بين و حذف فيزيكي رهبران معارض سخن گفته است و بارها آنها را مستقيما به قتل تهديد كرده است و همين موضوع نگراني‌ها نسبت به توطئه‌هاي رژيم منامه در راستاي ترور رهبران معارض را دو چندان مي‌كند. 
 
*روحيه بالاي انقلابيون و رهبران معارض بحرين
 
 اين فعال سياسي بحرين كه به 15 سال زندان محكوم شده است و هم اكنون به عنوان معارض در لندن به سر مي‌برد تاكيد كرد كه پدرش و ساير رهبران مخالفان رژيم آل خليفه با وجود همه دردها و شكنجه‌ها خندان بوده و از روحيه بسيار بالايي برخوردارند. 
 
*پسر حاكم بحرين شخصا در بازجويي و شكنجه دست دارد
 
المشيمع با تشريح نحوه شكنجه بازداشت شدگان در سلول‌هاي آل خليفه از مشاركت مستقيم فرزند پادشاه بحرين در شكنجه و باز جويي از رهبران معارضان خبر داد و افزود: ناصر فرزند حاكم بحرين شخصا در شكنجه بازداشت شدگان دخالت مي‌كند و چنين امري براي ما تاكيد شده است و تنها ميزان دشمني آنها با پيروان اهل بيت و انقلابيون را نشان مي‌دهد. 
وي تاكيد كرد كه شيخ محمد المقداد و شيخ المحروص از رهبران معارض در بند آل خليفه حضور فرزند حاكم بحرين در عمليات شكنجه و باز جويي را تاكيد كرده‌اند و نسبت به گفت‌وگوي خود با اين شكنجه گر شهادت داده‌اند. 
 
*حكمراني به قيمت نابودي ملت
 
اين فعال سياسي با بيان اينكه آل خليفه خواستار حكمراني به قيمت نابودي همه ملت‌ بحرين است تاكيد كرد كه منامه اگر بتواند همه مخالفان بويژه رهبران معارض را قتل عام مي‌كند و چنين طرحي و توطئه‌اي از پيش تنظيم شده است. 
 
وي تاكيد كرد كه معارضان و ملت بحرين رژيم آل خليفه را رژيم اشغالگر و نامشروع مي‌دانند و مبارزات خود را تا سرنگوني آن رژيم ادامه مي‌دهند. زيرا علاوه بر كشتن مردم آل خليفه از بيگاهان براي سركوب ملتش ياري گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها