کد خبر: ۱۸۴۸۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۰۵ آذر ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال تراكتورسازي گفت: «تاكنون 2 بار به پرسپوليس گل زده ام و 3 بار هم پاس گل داده‌ام.»

598، سعيد دقيقي اميدوار است با وجود محرومان و مصدومان زيادي كه براي بازي با پرسپوليس دارند در اين مسابقه نتيجه لازم را كسب كنند و در جدول رده‌بندي بالاتر از حريف قرار بگيرند.

 

* با اين همه مصدوم و محروم كار سختي برابر پرسپوليس داريد؟

- ما تعدادي از بازيكنان خود را به خاطر محروميت و مصدوميت در اختيار نداريم كه همه آنها تاثيرگذار هستند ولي مي‌خواهيم با غيرت و تعصب خود پرسپوليس را شكست دهيم. ما يار دوازدهم داريم و هواداران در اين مسابقه از ما حمايت خواهند كرد. اميدوارم يك برد شيرين را به آنها هديه دهيم و شكست دور رفت مقابل پرسپوليس را جبران كنيم.

 

* از ديد تو نقاط ضعف و قوت پرسپوليس كجاست؟

- يكي از فاكتورهاي مثبت پرسپوليس اين است كه تمامي نفراتش را در اين بازي در اختيار دارد. پرسپوليس خط هافبك تاثيرگذاري دارد و بازي مقابل اين تيم قطعا سخت خواهد بود. البته پرسپوليس نقطه ضعف هم دارد. فكر مي‌كنم اين تيم در كناره‌ها مشكل دارد.

 

* نتيجه بازي را پيش بيني نمي‌كني؟

- فوتبال قابل پيش بيني نيست اما ما براي 3 امتياز بازي مي‌كنيم. در عين حال اميدوارم تراكتورسازي برنده بازي روز جمعه باشد.

 

* تا به امروز چندبار به پرسپوليس گل زده‌اي؟

- 2 بار گل زده و 3 بار هم پاس گل داده‌ام. معمولا مقابل تيم‌هاي بزرگ خوب بازي مي‌كنم و در بازي روز جمعه هم اگر فرصت داشته باشم از دست نخواهم داد. البته در اين بازي پيروزي تراكتورسازي براي من از هر چيزي مهمتر است.

 

* مجيد جلالي گفته است كه تراكتورسازي در تمام پست‌ها از جمله خط حمله به بازيكن نياز دارد.

- من بازيكن هستم و نبايد در اين مورد دخالت كنم. بهتر است در خصوص دلايل جذب مهاجم از جلالي سوال كنيد. من هم در رسانه‌ها چنين خبرهايي را مي‌خوانم ولي به نظر من تراكتورسازي بهترين خط حمله ليگ را دارد و تمامي عناصر تهاجمي تيم ما در اين فصل عملكرد خوبي داشته‌اند. خوشبختانه من و كريم انصاري‌فر بازي به بازي هماهنگ‌تر مي‌شويم و مطمئنا مي‌توانيم بهتر از اين باشيم.

 

* در نيم فصل از ديگر تيم‌ها پيشنهاد داشتي؟

- بله من از راه آهن، نفت، فولاد، سايپا و استقلال پيشنهاد داشتم ولي تمام تمركزم روي تراكتورسازي است و به پيشنهادها فكر نكردم. من پيراهن تراكتورسازي را به راحتي از دست نمي‌دهم.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها