کد خبر: ۱۸۴۶۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۴ آذر ۱۳۹۲
در ماجرای حضور ستاره های میلان در ایران هم یک جنگ پنهان میان او با پشتیبانی شبکه سه با برنامه ورزش از نگاه دو از شبکه دو که چند صباحی هست با اجرای پیمان یوسفی روی آنتن می‌رود در گرفته است
قانون آنلاین-بر هیچکس پوشیده نیست که با وجود دولتی بودن تلویزیون ایران و اینکه هرگز نوع روابط موجود میان شبکه های تلویزیونی خصوصی  در تلویزیون ایران وجود ندارد اما نوعی رقابت برسر برخی سوژه های خاص میان برنامه های شبکه های مختلف صداو سیما وجود دارد . یکی از سردمداران تمامیت خواهی در سوژه های ناب و اختصاصی عادل فردوسی پور و برنامه اش است . بارها و بارها در طول سالهای گذشته مواردی در فوتبال ایران بوده که فقط در نود مطرح شده و حتی مسئولان فوتبال هم برخی تصمیم گیری های خود را در روز دوشنبه که روز تخصصی برنامه نود است انجام می دهند تا نظر تاییدی عادل را هم پشت قباله تصمیمات خود بیندازند . خاویر کلمنته فقط به نود فرستاده می شود ورییس فدراسیون تمام انتقادات او را به جان می خرد اما برنامه های دیگر را به برخورد های غیر حرفه ای متهم می کند.

حالا و در ماجرای حضور ستاره های میلان در ایران هم یک جنگ پنهان میان او با پشتیبانی شبکه سه با برنامه ورزش از نگاه دو از شبکه دو که چند صباحی هست با اجرای پیمان یوسفی روی آنتن می رود در گرفته است. ستاره های میلان فقط پنجشنبه و جمعه در ایران هستند و این بهترین فرصت برای ورزش از نگاه دو است که آنها را به برنامه اش دعوت کند اما عادل هم حاضر نیست این سوژه را از دست بدهد به همین دلیل هم با اصرار به مسئولان شبکه از آنها می خواهد که ویژه برنامه ای را برای روز پنجشنبه او تدارک ببینند .  بلا فاصله و از شروع هفته شبکه سه هم با زیر نویس تصمیم خود را اعلام می کند اما دیشب برنامه ورزش از نگاه دو هم که متوجه تصمیم رقیب شده و قول حضور مالدینی در برنامه اش را از رویانیان گرفته بوده سراغ مدیر عامل پرسپولیس رفته و از او پیغامی تصویری پخش می کند که مدیر عامل پرسپولیس در آن قول می دهد که ستاره های میلان در برنامه ورزش از نگاه دو شرکت کنند. حالا باید دید نتیجه زور آزمایی این دو برنامه تا آخر هفته به کجا کشیده خواهد شد . آیا ورزش از نگاه دو در روز تخصصی اش از این سوژه استفاده می کند یا عادل از راه می رسد و با حمایت مدیران بالا دستی از میلانیهای محبوب برای رونق برنامه خودش استفاده می کند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها