کد خبر: ۱۸۴۵۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۰۴ آذر ۱۳۹۲
پس از اعتراضات گسترده هواداران تراکتورسازی، این باشگاه حسابی در نقل و انتقالات فعال شده است.

به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، حمید زینی‌زاده روی خط برنامه ورزشی شبکه سهند آمد و چند خبر خوش را به هواداران تراکتورسازی داد.

 

او گفت علی کریمی قطعا به بازی روز جمعه با پرسپولیس خواهد رسید و برنامه‌ای برای شرکت در مسابقه سرخپوشان با میلان ندارد.

 

مدیرعامل تراکتورسازی همچنین با اشاره به پیوستن محمد حسینی به گسترش فولاد مدعی شد هیچ بازیکن دیگری از جمع شاگردان جلالی جدا نخواهد شد.

 

زینی‌زاده همچنین در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد دغدغه هواداران تراکتورسازی پیرامون پایان فصل نقل و انتقالات گفت: «جای نگرانی نیست. ما روز دوشنبه با دو بازیکن داخلی قرارداد خواهیم بست و دو بازیکن خارجی هم در راه تراکتور هستند.»

 

مدیرعامل تیم تبریزی همچنین مدعی شد باشگاه به شدت درگیر حل مشکلات کرار جاسم است و تکلیف این بازیکن عراقی تا پایان روز دوشنبه روشن خواهد شد. زینی‌زاده در پایان احتمال جذب امیر شاپورزاده را هم منتفی ندانست.

 

* سکوت انصاري فرد به خاطر پرسپوليس

کريم انصاري فرد در نيم فصل اول موثرترين بازيکن ليگ لقب گرفت و به همين خاطر انتظار مي‌رفت در ترکيب تيم ملي بيشتر از اين بازي کند.

 

اين بازيکن مي‌خواهد با تمرکز بيشتري در تمرينات شرکت کند و تا سهم بيشتري در ترکيب تيم ملي داشته باشد. وی در چند روز گذشته براي تمديد پاستورتش تهران بود.

 

اين بازيکن قصد دارد قبل از بازي با پرسپوليس مصاحبه اي نکند چرا که به خاطر اين بازي حساسيت هايي وجود دارد و او مي‌خواهد بعد از بازي صحبت کند. البته اين روزها به خاطر 100 ميليوني که شنيده مي‌شود از باشگاه گرفته سوژه شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها