کد خبر: ۱۸۴۵۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۴ آذر ۱۳۹۲
مديربرنامه هاي جانواريو براي پيوستن هافبك برزيلي جديد به استقلال شرايط قابل توجهي گذاشته است.

598، به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز، قرار است فوتباليستي از كشور قهوه به ايران بيايد و مشكلات استقلال در خط هافبك را در غياب جباري برطرف كند. در مورد اين بازيكن اطلاعات چنداني در دست نيست جز مليتش و اينكه در يكي از ليگ‌هاي كشور برزيل بازي مي‌كند.

 

در مورد توانايي‌هاي اين برزيلي هم تعريف و تمجيدهاي زيادي شنيده مي‌شود. خبر مي‌رسيد او در تعطيلات نيم‌فصل به ايران مي‌آيد و استقلالي مي‌شود اما در عمل خبري نشد. حالا اما و اگرهايي در مسير اين انتقال قرار گرفته كه برخلاف خوشبيني مديران باشگاه استقلال شايد مانع آبي‌پوش شدن مرد برزيلي شود.

 

مشكلات مالي باشگاه استقلال و در كل فوتبال ايران به گوش بازيكن موردنظر آبي‌ها رسيده است كه با توجه به سابقه‌اي كه برزيلي‌ها در فوتبال ايران از جمله همين استقلال دارند، چندان هم تعجب‌آور نيست.

 

حالا خبر مي‌رسد بازيكن موردنظر امير قلعه‌نويي براي امضاي برگه قراردادي كه برايش ارسال شده يك شرط دارد و آن‌هم پرداخت شدن 40 درصد مبلغ قراردادش در همان اول كار است. اين همان شرطي است كه جاسم كرار را از استقلال دور كرد.

 

نيكومنش مدير برنامه‌هاي بازيكن برزيلي در اين مورد بيشتر توضيح مي‌دهد:« باشگاه استقلال پيش‌قرارداد اين بازيكن را آماده كرده است و از طرف باشگاه استقلال مشكلي وجود ندارد. منتظر هستيم تا شرايط آن طرف هم براي بستن قرارداد مهيا شود. قرارداد اين بازيكن با باشگاه استقلال 18 ماهه تنظيم شده است. يعني هم براي نيم‌فصل دوم و هم ليگ سال‌ آينده بازيكن استقلال خواهد بود. در مورد شرط دريافت 40 درصد از مبلغ قرارداد هم او فقط 40 درصد از قراردادش تا پايان نيم‌فصل دوم را مي‌خواهد و نه 40 درصد كل قرارداد را. اين مبلغ هم چندان زياد نيست و باشگاه استقلال هم هرچند هنوز آن را پرداخت نكرده اما مشكل و مخالفتي با پرداخت آن ندارد.»

 

* هافبك موردنظر با باشگاه برزيلي قرارداد دارد

جدا از شرط پرداخت شدن 40درصد از مبلغ قرارداد در اول كار مشكل جدي ديگري هم پيش‌روي استقلالي‌ها قرار دارد. برزيلي‌ موردنظر با باشگاهش يك‌سال ديگر قرارداد دارد و اول بايد رضايتنامه‌اش را بگيرد تا بتواند پاي برگه قرارداد را امضا كند. اتفاقي كه تا به امروز نيفتاده و تضميني هم وجود ندارد كه در آينده اتفاق بيفتد.

 

مدير برنامه‌هاي سابق جانواريو كه مدير برنامه‌هاي هافبك موردنظر استقلال است هم فقط مي‌تواند ابراز اميدواري كند تا رضايت باشگاه برزيلي براي اين انتقال جلب شود: «اين بازيكن با باشگاه خود يك‌سال ديگر قرارداد دارد و براي بستن قرارداد با استقلال اول بايد قراردادش با باشگاه برزيلي را فسخ كند. يكي از مواردي كه باعث مي‌شود اين انتقال قطعي و صددرصد نباشد همين موضوع است. بايد ببينيم آيا مي‌توانيم رضايت آن را جلب كنيم يا نه.»

 

* تكليف اين انتقال يك هفته ديگر مشخص مي‌شود

جدا از تامين و واريز 40 درصد از مبلغ قرارداد و همچنين فسخ قرارداد و گرفتن رضايتنامه موضوع ديگري هم در مورد اين برزيلي وجود دارد.

 

به گفته مدير برنامه‌هاي او بر اساس قوانين فيفا در صورت بستن قرارداد هم اين برزيلي تا يك ماه ديگر يعني اوايل دي‌ماه نمي‌تواند براي استقلال بازي كند: «بر اساس قوانين فيفا در اين مقطع از سال بازيكن خارجي نمي‌تواند استقلالي شود و در صورت بستن قرارداد هم حدود يك ماه ديگر ITC بازيكن برزيلي صادر مي‌شود و مي‌تواند براي استقلال به ميدان برود.»

 

حدود 10 روز ديگر بازي‌هاي تيم برزيل تمام مي‌شود و در صورت توافق براي فسخ قرارداد او مشكلي براي بستن قرارداد و آمدن به استقلال نخواهد داشت.

 

به گفته آقاي نيكومنش تكليف اين انتقال حدود يك هفته ديگر اوايل هفته آينده به شكل قطعي مشخص مي‌شود: «تكليف اين انتقال تا يك هفته ديگر يعني شنبه يا يكشنبه هفته آينده مشخص مي‌شود تا آن زمان نمي‌شود نظر قطعي داد اما اگر اتفاق خاصي رخ ندهد به احتمال زياد قرارداد اين بازيكن برزيلي با استقلال بسته خواهد شد.»

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها