کد خبر: ۱۸۴۴۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۰۳ آذر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: «اگر دنبال اين بودم كه با لابي و رابطه به استقلال بازگردم كه تا حالا اين افراد اين طور برايم گردن كلفتي نمي‌كردند و توي كارم نمي‌گذاشتند.»

598، بهترين گلزن تاريخ ليگ برتر، اين فصل هم در حسرت بازگشت به استقلال، تيم محبوبش ماند و حالا از اين به بعد فقط مي‌خواهد هوادار اين تيم باشد و ديگر به بازگشت به آن فكر نكند.

 

رضا عنايتي وجود دلال‌ها در اطراف تيم را دليل اصلي عدم بازگشتش به استقلال در چند فصل اخير عنوان مي‌كند اما فعلا ترجيح مي‌دهد كه نامي از اين افراد نبرد.

 

* وضعيتت با صبا به كجا رسيد؟ بالاخره مي‌خواهي بماني يا جدا شوي؟

- در صحبت‌هايي كه با مديران باشگاه داشتم براي ماندن به توافق رسيدم اما هنوز پرونده جدايي‌ام از اين تيم بسته نشده است.

 

* با مشكلاتي كه با مرفاوي داري، بهتر نيست كه از صبا جدا شوي؟

- ميان من و مرفاوي هيچ مشكل و كدورتي وجود ندارد. تا ايشان به صبا آمدند همه گفتند كه عنايتي ديگر نمي‌تواند در صبا بماند و بايد از اين تيم برود. چرا بايد از صبا بروم؟ به خاطر مشكل نداشته‌اي كه مي‌گويند ميان من و مرفاوي وجود دارد؟ آن زمان كه از استقلال جدا شدم به خاطر مشكل داشتن با مرفاوي نبود بلكه به دليل اختلافاتي كه با مدير وقت باشگاه داشتم جدا شدم.

 

* نمي‌ترسي كه همان اتفاقات پيش‌زمينه‌اي براي نيمكت‌نشيني تو در صباي قم شود؟

- هيچ وقت ترس از يك چنين قضايايي نداشتم و اگر قرار بود مساله‌اي مثل نيمكت‌نشيني باعث ترس من شود كه تا حالا در فوتبال نمي‌ماندم. من تلاشم را مي‌كنم. دوست داشتند و به دردشان خوردم بازي‌ام مي‌دهند و نخواستند هم كه نيمكت‌نشين مي‌شوم.

 

* باز هم تا آستانه بازگشت به استقلال پيش رفتي اما در نهايت باز هم آبي‌پوش نشدي. اين بار ديگر چرا؟

- خودم هم ديگر از اين داستان تكراري و هميشگي خسته شدم. نمي‌دانم بالاخره بازگشتم به اين تيم ممكن مي‌شود يا خير.

 

* در يك مصاحبه عنوان كرده بودي نام كساني كه در اين چند سال مانع از بازگشتت به استقلال شده‌اند را عنوان مي‌كني. اسم اين افراد را عنوان مي‌كني؟

- همان كساني كه مي‌خواهند بازيكنان‌شان را به استقلال بيندازند. اينها هستند نمي‌گذارند مني كه از خانواده استقلال هستم به اين تيم بازگردم و آن وقت كساني را مي‌آورند و آورده‌اند كه هيچ وابستگي به استقلال نداشته و ندارند. نمي‌دانم پاي اين افراد چه زماني از تيم محبوبم بريده خواهد شد.

 

* تو كه رابطه‌ات با قلعه‌نويي خوب است. چرا در اين مدت سعي نكردي از اين ارتباطت استفاده كني و به آن دلال‌ها اجازه ندهي به هدف‌شان برسند؟

- اگر دنبال اين بودم كه با لابي و رابطه به استقلال بازگردم كه تا حالا اين افراد اين طور برايم گردن كلفتي نمي‌كردند و توي كارم نمي‌گذاشتند. نمي‌دانم چه بگويم اما وقتي يك چنين مسايلي را در فوتبال مي‌بينم به حال خودم كه در آن حضور دارم تاسف مي‌خورم. از اين به بعد ديگر نمي‌خواهم در خصوص استقلال صحبت كنم و فقط مي‌خواهم نسبت به آن حس هواداري داشته باشم. از اين به بعد ديگر هوادار استقلال هستم نه بازيكني كه دنبال بازگشت به اين تيم است. نمي‌دانم شايد استقلال جاي بازيكني مثل من كه يك استقلالي متعصب هستم نيست.

 

* شنيده‌ايم كه ابراهيم‌زاده سخت پيگير اين است تا تو را براي نيم‌فصل دوم راه‌آهني كند. آيا اين‌طور نيست؟

- پيشنهاد اين تيم خيلي جدي است. البته به جز راه‌آهن از چند تيم ديگر هم پيشنهاد دارم اما بايد ببينم كه شرايط چطور پيش مي‌رود. دوست ندارم كه راه‌آهني‌ها از من ناراحت شوند چرا كه شايد به خاطر من زمان نقل‌وانتقالات را هم از دست بدهند اما مديران صبا به من قول داده‌اند كه مشكلات حل شود.

 

* چه مشكلي؟

- تاكنون تنها 20 درصد از مبلغ قراردادهاي ما پرداخت شده است و مديران صبا قول داده‌اند به زودي مبلغ پرداخت را 50 درصد كنند.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها