کد خبر: ۱۸۴۴۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۰۳ آذر ۱۳۹۲
هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هواداران مي‌‌گفتند اولادي به درد پرسپوليس نمي‌‌خورد اما تا به استقلال رفت همه اعتراض كردند.»

598، جدايي نوروزي و رضايي از جمله اتفاقاتي بود كه ناراحتي حميد علي‌عسگري را به همراه داشته است. او كه دليل اين اتفاق را برخورد بد هواداران مي‌‌داند در خصوص وضعيت خود، آبي‌پوش شدن اولادي و شماره پيراهنش در نيم‌فصل دوم حرف‌هاي جالبي را به زبان آورد.

 

* شايعه جدايي‌ات از پرسپوليس چقدر صحت دارد؟

- يكي دو پيشنهاد از تيم‌هاي ليگ برتري داشتم اما علي آقا راضي نشد از پرسپوليس بروم. خودم هم راغب نبودم از اينجا جدا شوم. مي‌‌خواستم بمانم و حقم را بگيرم. بايد در نيم‌فصل دوم با بهترين عملكرد حقم را بگيرم.

 

* بعد از گلزني به داماش علي‌رغم تفكر خيلي‌ها نيمكت‌نشين شدي ناراحت نشدي؟

- به هر حال هر بازيكن از اين موضوع ناراحت مي‌‌شود. اما من اعتراضي نكردم، در تمرينات پر نشاط بودم و هيچ وقت انرژي منفي به بقيه ندادم. به قول معروف تلاش كردم با بهترين عملكرد در تمرينات حقم را بگيرم و به خاطر نيمكت‌نشيني به سرمربي اعتراض نكردم.

 

* اما بعضي بازيكنان مانند خانزاده و غريبي نتوانستند نيمكت‌نشيني را تحمل كنند و از پرسپوليس رفتند؟

- جدايي اين بازيكنان با رضايت باشگاه اتفاق افتاد و مسئولين پرسپوليس برايشان مذاكره كردند اما آقاي دايي اجازه جدايي را براي من صادر نكرد و خودم هم اصلا دوست نداشتم از تيم محبوبم بروم.

 

* گويا در نيم‌فصل شماره 26 را مي‌‌پوشي؟

- بله در نيم‌فصل دوم پيراهن سابقم يعني شماره 26 را مي‌‌پوشم و 7 را به بازيكن ديگري مي‌‌‌دهم.

 

* فكر مي‌‌كني صاحب بعدي شماره 7 دچار نحسي نشود؟

- اين قضيه ديگر ربطي به من ندارد. اين شماره براي علي پروين بود و شماره مقدسي است. هر چند كمي حرف و حديث پشت شماره 7 است اما من به خاطر خانواده‌ام اين شماره را عوض كردم. هر چند دست باشگاه است اما فكر مي‌‌كنم اين شماره را بايگاني كنند بهتر است.

 

* مسلمان گفته بود اگر علي عسگر 7 را نخواهد اين پيراهن را از او مي‌‌گيرم؟

- برايم فرقي نمي‌‌كند. هر بازيكني بخواهد مي‌‌تواند 7 را بپوشد.

 

* با حضور بازيكناني مانند مسلمان و حاتمي رقابت شديدتر شده، نظر تو چيست؟

- در پرسپوليس هميشه شرايط بازي براي همه بازيكنان سخت بوده است. سعي مي‌‌كنم بتوانم در اين رقابت سربلند خارج شوم.

 

* با اعتراض سيدجلال حسيني به خاطر پول و دعواي حقيقي و دايي به نظر مي‌ رسد پرسپوليس در نيم‌فصل دوم دچار حواشي فراواني شوند؟

- حس مي‌‌كنم بيشتر حواشي را از بيرون درست مي‌‌كنند و در هر خانواده مشكلاتي وجود دارد اما رسانه‌ها كوچكترين اختلاف را تبديل به بزرگترين مورد مي‌‌كنند و شلوغش كردند. اين مسائل چيزي نيست كه بخواهد تاثير منفي روي كارمان بگذارد. سيدجلال و حقيقي كمي فشار رويشان بوده كه باعث شده عصبي شوند وگرنه مورد خاصي نيست.

 

* به عنوان بازيكن قديمي پرسپوليس نمي‌‌خواهي از سيدجلال پشتيباني كني؟

- فقط مي‌‌توانم به صراحت بگويم كمترين مبلغ را در پرسپوليس من مي‌‌گيرم و رقم قراردادم از همه كمتر است اما تاكنون راجع به اين مسائل مصاحبه نكردم و اعتراضي نداشتم. شايد اگر تيم در اين طور موارد وارد حاشيه مي‌‌شد زودتر رسيدگي مي‌‌كردند.

 

* راستي چرا در اين مدت اصلا مصاحبه نكردي؟

- كلا ديگر با رسانه‌ها چندن رابطه‌اي ندارم. چرا كه سال‌هاي قبل حاشيه‌هاي زيادي برايم درست كردند كه به خاطر اين حواشي كم مانده بود از پرسپوليس بروم. در كل حال و حوصله مصاحبه ندارم چرا كه براي آدم حاشيه درست مي‌‌كنند.

 

* دوست صميمي‌ات يعني نوروزي هم كه از پرسپوليس رفت؟

- به شخصه از جدايي هادي نوروزي و غلامرضا رضايي بسيار ناراحت شدم. فكر مي‌ كنم هوادران هم كم لطفي كردند. فكر مي‌‌كنيد چرا مهرداد اولادي به استقلال رفت؟ چرا وقتي اين بازيكن مي‌‌خواست به پرسپوليس برود كسي نخواست او به اين تيم بيايد و اكثر هواداران مي‌‌گفتند اولادي به درد پرسپوليس نمي‌‌خورد اما تا به استقلال رفت همه اعتراض كردند و گفتند چرا او به تيم رقيب پيوسته هواداران تيم بايد باتعصب باشند و كل بازيكنان را حمايت كنند. سال‌هاي قبل وقتي اولادي مصدوم شد آنها به قدري اعتراض كردند كه مهرداد مجبور شد از پرسپوليس برود حتي كسي حال و احوالش را نپرسيد. متاسفانه در فرهنگ ما خيلي‌ چيزها اشتباه جا افتاد، به نظر من غيرت اين چيزها نيست. بايد بدانند با يك بازيكن چه رفتاري داشته باشند تا او با تمام احساسش براي تيم بازي كند. چرا تا زمانيكه اولادي در پرسپوليس بود اين قدر در حقش كم لطفي شد و...

 

* يعني مي‌‌خواهي بگويي جدايي رضايي و نوروزي به خاطر فتار زشت هواداران بود؟

- ببينيد من 7 سال است در پرسپوليس بازي مي‌‌كنم در اين چند سال بازيكنان خوب و بزرگي در اين تيم حضور داشتند و من 6 سال با هادي و 5 سال با غلام روزهاي تلخ و شيرين زيادي را سپري كردم. اين دو اصلا در پرسپوليس به خاطر نوع رفتار طرفداران راحت نبودند. چرا بايد كاري كنند تا امثال اين بازيكنان كه 4، 5 سال براي پرسپوليس زحمت كشيدند عرصه را براي خودشان تنگ ببينند و فرار كنند؟ هادي همان بازيكني است كه دربي‌ها 4 گل زده و بهترين گلزن دربي‌ها بود، چرا بايد با او چنين رفتارهايي شود؟ نبايد فقط اين يكي دو ماه را ببينند. مگر در اين 5 سال در پرسپوليس عملكردش متعصب بود؟! هواداران بايد خوب باشند. من در مورد خودم حرف نمي‌‌زنم اما اين دو بازيكن از 100، 200 ميليون تومان گذشته و در پرسپوليس ماندند آيا اسم اين ضعيف نيست؟! درسته كه بازيكنان از چنين ارقامي بگذرند و بعد هم فحش و ناسزا بشنوند؟! بهتر است هواداران كمي هم خودشان را جاي بازيكنان بگذارند.

 

* اگر عرصه براي تو در پرسپوليس تنگ شود حاضري مانند حاتمي يا اولادي پيراهن رقيب را بپوشي؟

- من قبلا از استقلال پيشنهاد داشتم اما خب اين كار را نكردم زيرا علاقه‌اي به پوشيدن پيراهن استقلال نداشتم، قطعا با چنين اتفاقي براي هر بازيكني حاشيه درست مي‌‌شود. من از حاشيه خوشم نمي‌‌آيد و براي همين حتي اگر به هر دليلي از پرسپوليس بروم هيچ‌وقت استقلالي نمي‌‌شوم و به اين تيم نمي‌‌روم.

 

* در نيم‌فصل مصدوميت‌هايت تكرار نمي‌‌شود؟

- مصدوميت دست من نيست. اگر دقت كرده باشيد مصدوميت‌هايم هيچ ربطي به آمادگي بدني‌ام نداشت من از ناحيه كتف و كمر و لگن مصدوم شدم كه ربط به مصدوميت‌هاي فني فوتبال نداشت. با بدشانسي مواجه شدم و اميدوارم در نيم‌فصل شرايط بهتر شود.

 

* و بازي با تراكتورسازي؟

- توكل به خدا، انشاءالله مي‌‌بريم.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها