کد خبر: ۱۸۴۳۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۲ آذر ۱۳۹۲
بازی‌های جذاب هفته دوازدهم لیگ برتر
بازگشت آدبایور به ورزشگاه اتحاد می‌تواند اتفاق جالبی باشد.
بعد از وقفه‌ای که به خاطر بازی‌های ملی پیش آمده بود، بار دیگر از این هفته رقابت‌های باشگاهی در سرتاسر سطح اروپا پیگیری خواهد شد. با هم به پیشواز هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر می‌رویم که این هفته بازی جذاب کم ندارد. مروری داریم بر پیش‌بازی دیدارهایی که امروز و فردا و دوشنبه در سطح فوتبال جزیره پیگیری خواهند شد.

امروز

اورتون – لیورپول؛ ساعت 16:15
داربی شهر لیورپول که ظاهرا قدیمی‌ترین داربی فوتبالی جهان هم هست، امروز با نهایت جذابیت پیگیری خواهد شد. هر دو تیم روزهای خوبی را سپری می‌کنند و در شرایط خوبی به سر می‌برند.
اورتون مهاجم خود آرونا کونه و هافبک خود درن گیبسون را به خاطر مصدومیت زانو در اختیار نخواهد داشت. در سمت دیگر میدان خوزه انریکه مدافع چپ لیورپولی‌ها هم به خاطر مصدمیت زانویی که احتیاج به جراحی هم دارد غایب است و به نظر می‌رسد علی سیسوخو جای خالی او را در ترکیب قرمزهای آنفیلد برای دویست و بیست و یکمین داربی مرسی‌ساید پر می‌کند.

آرسنال – ساوتهمپتون؛ ساعت 18:30
جدال تیم‌های اول و سوم جدول رده‌بندی می‌تواند فوق‌العاده دیدنی باشد. هر دو تیم در این فصل شگفتی‌ساز شده‌اند. آرسنال در این دیدار مهاجم کناری خود یعنی تئو والکات را پس از دو ماه غیبت به خاطر جراحی شکم در اختیار خواهد داشت؛ اما جک ویلشر هافبک این تیم در جریان بازی‌های ملی دچار مصدومیت مچ پا شده و به این بازی نمی‌رسد.

فولام – سوانزی؛ ساعت 18:30
مدافع فولام برد هانگلند به خاطر مشکل عصبی سیاتیک بازی نخواهد کرد. سوانزی هم همچنان دو بازیکن کلیدی خود یعنی میچو و پابلو هزناندز را نخواهد داشت. اشکان دژآگه هم مشکلی برای بازی کردن برای فولام ندارد.

وستهم – چلسی؛ ساعت 21
رزوان رت بازیکن وستهم احتمالا به خاطر مصدومیت همسترینگ که در بازی‌های ملی رومانی پیش آمده غایب خواهد بود. چلسی هم فرناندو تورس مهاجم خود را به خاطر مشکلات عضلانی در اختیار نخواهد داشت.

یکشنبه
منچستر سیتی – تاتنهام؛ ساعت 17
کاپیتان منچستر سیتی وینسنت کمپانی به خاطر مصدومیت ران و داوید سیلوا و استوان یووتیچ به خاطر مصدومیت ساق پا بیرون از ترکیب آبی‌های شهر منچستر خواهند بود. در سوی دیگر میدان هم آندره ویاش بواش سرمربی تاتنهام اعلام کرده امانوئل آدبایور مهاجم این تیم ممکن است برای اولین بار در این فصل در ترکیب تاتنهام بازی کند.

کاردیف سیتی – منچستر یونایتد ؛ ساعت 19:30
کاردیف سیتی آندراس کورنلیوس مهاجم خود را که به خاطر مصدومیت مچ پا دور از میادین بود در اختیار خواهد داشت. دیوید مویس سرمربی من یونایتد هم باید در مورد نمانیا ویدیچ تصمیم‌گیری کند. ویدیچ در بازی با آرسنال مصدم و راهی بیمارستان شد و باید دید که در تعطیلات بازی‌های ملی به آمادگی رسیده است یا خیر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها