کد خبر: ۱۸۴۰۰۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۳۰ آبان ۱۳۹۲
بدترین قرعه ممکن برای ایران همگروهی با اسپانیا( یا برزیل و آرژانتین) ، هلند و مکزیک است


قانون آنلاین- اگر سیدبندی جام جهانی گذشته در همین جام جهانی اجرا شود می توانیم آسان ترین و سخت ترین گروهی که میتواند برای ایران بخورد را فرض بگیریم.
با توجه به انتخاب سرگروه ها به نظر می رسد تیم ملی سوئیس آسان ترین سرگروه برای ایران باشد. سوئیسی ها با هیتسفبد نتایج خوبی را کسب کردند، ولی در حد یک تیم سرگروه نیستند. اگر تیم اروپایی دیگری را نیز برای ما شانس بیاورد بوسنی و هرزگوین است که ما بارها با آن ها بازی کردیم و حتی بردهای پرگلی مقابل آن ها به دست آورده ایم. هرچند در حال حاضر حضور بازیکنانی چون ایبیسویچ و دزوکو آن ها را به یک تیم قدرتمند تبدیل کرده است. اگر قرار باشد از میان تیم های آفریقایی و تیم های باقیمانده آمریکای جنوبی هم تیمی  انتخاب کنیم تنها الجزایر تا حدود زیادی می تواند با ما بازی پایاپایی داشته باشد. اگر قرار باشد با یک تیم امریکای شمالی هم بازی کنیم بهترین گزینه هندوراس است که توانایی شکست این تیم را خواهیم داشت.
البته این در صورتی است که قرعه شانس به ما لبخند بزند که در سه دوره گذشته این گونه نبوده است. با توجه به این که تیم هایی چون هلند، پرتغال  و ایتالیا به عنوان سرگروه محسوب نمی شوند  و مکزیک هم در سیدی متفاوت از تیم های دوم اروپا قرار می گیرد  بدترین قرعه ممکن برای ایران همگروهی با اسپانیا( یا برزیل و آرژانتین) ، هلند و مکزیک است. آلمان، ایتالیا و تیمی مثل غنا هم چیزی جز شکست های حتمی انتظارمان را نمی کشد.

سیدبندی فیفا برای قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل:

سید 1

برزیل

اسپانیا

آلمان

آرژانتین

کلمبیا

بلژیک

اروگوئه

سوییس

 

سید 2

هبند

ایتالیا

انگلیس

پرتغال

یونان

بوسنی

کرواسی

روسیه

 

سید 3

شیلی

ساحل عاج

فرانسه

الجزایر

اکوادور

غنا

نیجریه

کامرون

 

سید 4

ژاپن

ایران

کره جنوبی

استرالیا

آمریکا

مکزیک

کاستاریکا

هندوراس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها